Wednesday, August 14, 2013

Raya ke7

Assalamualaikum. Hai semua!!~ Apa khabar??? Hehe Kenyang sudah makan ketupat+rendang+lemang+kuah kacang+sate+nasi beriyani+kambing golek+kuih raya+... (tak dapat nak disenaraikan) dan sebagainya?? Sudah puas beraya? Kutip duit raya? Bergolek depan tv? Hehe kepada semua, saya ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin. Syukur alhamdulillah atas kurniaan Ilahi dengan nikmat keamanan yang kita perolehi di bumi bertuah Malaysia ini. Gaduh sikit-sikit tu biasalah...tapi jangan sampai melarat.

Ok. Hari ini ulang tahun kelahiran saya yang ke 27. Dah 27 dah??? Haha Tak kisah... umur hanyalah sekadar nombor. Kejelitaan adalah milik setiap insan. Jelita ke??? Hihi

Apapun terima kasih kepada:
Mama dan abah, adik beradik, sepupu sepapat, makcik dan pakcik, anak-anak saudara, sahabat handai (di K-jo dan juga UPM), kawan FB, Tagged, Blogger... dan sesiapa yang tak termention nama mereka di sini, you know who you are...
Atas ucapan, doa, dan kata-kata semangat kalian kepada saya...

Saya sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat menghargainya! Saya juga mendoakan agar kalian semua mendapat lindungan, kasih sayang, keredhaan dari Yang Maha Esa. Sama-samalah kita menempuhi hidup di dunia ini sambil mencari rahmat dariNya. Aminnnn~

Tahun ni tak ada kek. Ayoyoooo... dari hari raya pertama dengan brownies, kek gulung, kek lapis, kek coklat... dan mama buat kek lapis jem kelmarin... rasa cam dah tak boleh pandang kek. Haha dahsyat! Bertuah betul duduk Malaysia! (^____^)v

Abang pulak tanya...mau hadiah apa? At last, dia p renew lesen saya. Haha bagus gak tu! Jimat duit... hehe Adik pulak belanja makan malam. Oh, terima kasih daun keladi! Tahun depan belanja lagi... Haha

Apapun, saya sedang menanti keajaiban berlaku dalam hidup saya. Mengharapkan keampunan dari si dia atas keterlanjuran bicara... dan menjalin semula apa yang terlerai dahulu... Itupun kalau diberi peluang... Hmm... [Saya selalu stalk awak... sekarang sudah penatlah... huhu]

Ok laa... sampai sini aje. Sekian!

p/s: '...masih sudikah jadi isteri saya?...' Sampai mati pun belum tentu dia nak cakap macam ni... *Pasrah*


No comments: