Thursday, August 1, 2013

Happy Friendship Day

Assalamualaikum. Hari ni, 1 Ogos dan hari ni bermakna Hari Sahabat. Selamat Hari Sahabat buat sahabat-sahabat saya yang saya sayangi. You know who you are... (^____^)v

aku menyayangi sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah seiring denganku, dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan, kerana aku akan rasa senang. Semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tak luntur dalam suka atau duka. Jika aku dapat, aku akan setia padanya...
Imam Shafie

persahabatan kita dah berkurun rasanya... rindunya!

kita sama-sama sememeh, sebab tu boleh jadi sahabat sejati! =)

Sweet words are easy to say,
Sweet things are easy to buy,
But sweet people are difficult to find,
Life ends when you stop dreaming,
Hope ends when you stop believing,
Love ends when you stop crying,
Friendship ends when you stop sharing,
So i share this with whoever i consider a friend
to love without condition,
to talk without intention,
to give without reason,
and to care without expectation.


p/s: harap2 jadi la budak2 kelas ni nak dtg rumah beraya... huhuhu

No comments: