Sunday, June 20, 2010

:aBaH:

selamat hari bapa buat abah tersayang dari anak daramu yg paling bnyk buat masalah... dulu kini dan selamanya. hahaha ada lagu nak dedikasi kat abah!!~




Telah berdiri seorang lelaki
Hidup berbekal kecekalan diri
Walau menghadapi sejuta cabaran
Terus berpaut pada kebenaran
Berkurun sudah kau merintis jalan
Bertahun sudah hasrat mu terhalang
Tetap bersemarak api keazaman
Pada keramat doa dan harapan
Kau melangkah bermula dari lembah
Kau mendaki setangga ke setangga
Semakin hampir menjejaki puncak
Semakin sering kau ditikam onak
Namun kerana kau lelaki
Derita dapat diselindungi
Tangisanmu rahsia di hati
Kesepianlah oh teman nan sejati
Di dalamnya kau mengenal diri
Tenangnya wajah matangnya bicara
Kerana kau meyakini Tuhan lah Yang Maha Esa
(Siti Nurhaliza: Lelaki [Warkah Seorang Anak])

kata-kata abah... "terima kasih. abah sayang pada semua anak-anak abah. bekerja dan beribadat untuk dunia dan akhirat..." thankz to u, abah!!~ never ends our love to u...

Thursday, June 10, 2010

:.NoVeL??.:

hahahaha assalamualaikum... novel??? haha saya nak membazirkan duit di MPH nanti. nak cari novel2 ni... tapi mungkin saya dah terlambat... tapi xpe, saya akan berusaha juga... tapi saya dah pokai dah ni... haha ntah apa2 la saya ni... (^__^)v



Katerina




Kasyah: Lagenda Berakhir


yang ni saya dah ada dah... hehe tapi ada org pinjam. harap dia guna dgn sebaiknya... huhu dan saya pun tgh tgu ni... ble la dia nak pulangkan novel saya. huhu



Lagenda Budak Setan


saya pun xtau knp saya nak kumpul novel2 lama... novel2 baru ni macam x kena je dgn selera saya... huhu ntah laaa... haha

Monday, June 7, 2010

:.recycling rally.:


mau berkitar semula?? haha dgn rasa bangganya... sbg environmentalist [hrp2 tersenarai laaa... hehe] sy nak kabo UPM akan mengadakan 'recycling rally' di mana anda boleh menghantar bahan kitar semula anda dan boleh dapat reward lagi tuuu... hik3 peserta berdaftar boleh menukar barang yg boleh dikitar semula dengan barang2 elektronik dan barangan lain di kedai terpilih. guna mata ganjaran beb!!! hehe


Tarikh: 10 Jun 2010

Tempat: Panggung Percubaan UPM

Masa: 9.00pg-12.00tgh hari


datang jgn x datang... hehe (^__^)v
maklumat lanjut, layari website UPM erk... sekian!!~