Saturday, January 15, 2011

Sabtu 15 Jan

jangan terkejut kalu x jumpa saya di mana2 shopping mall area or kawasan2 rekreasi hari ni. sama ada di KL atau di selangor... mahupun di Perak! haha saya duk kat blik je ari ni... layan movie... gler marathon!! [sampai abang pun x caya ni saya xkuar! huahaha] tapi belum la straight 24 jam or 12 jam... haha ini pun dah buat mata letih. nasib baik ada eye's drop... hehe

pagi yang hening dimulakan dengan bismillah dan mengemas blik... dalam pukul 8++ saya start. hehe after tu, saya bukak leeno kesayangan... cari kan local disk D... mula la aktiviti x berfaedah saya! hihi

mula2 layan cter ni... MAGIKA

pastu CUTI2 CINTA[xde gambar erk... kui3]

stop jap... solat n p bli mamam... (^__^)v

pas mamam tengok cter THE NOTEBOOK. sedey cter dia... huhu
berhenti untuk p mandi dan solat... tutup jap leeno dan... [privacy n xleh cter. haha] sampailah azan maghrib berkumandang...

haaa... sambil menikmati mkn mlm yg simple, saya layan cter SPONGEBOB SQUAREPANTS THE MOVIE. best2!!! sedey pun ada... n of coz la gelak banyak! hahaha

-solat isyak...-

dan yang ni baru je selesai. THE SPY NEXT DOOR.

pasni... nak write samting kat my diary... hehe pastu kalu ngantuk, saya nak tido. kalu x ngantuk, saya nak buat keje. [gler baik+rajin!] kalu dah bosan sangat... mungkin saya marathon movie lagi sampai lebam!!! hahaha

p/s: saya mmg suka buang masa! masih x sedar diri... huhu

p/s 2: lama x layan majalah Ujang dan Sin Chan... =)

No comments: