Friday, January 21, 2011

hari ini hari Jumaat


assalamualaikum... semalam hari Khamis. Selamat Hari Thaipusam kepada yg beragama Hindu! walaupun ada perkataan 'Thai', tp bukan org Thailand je yg sambut tau... =) semalam saya cuti... walaupun ada yg x cuti... xpe! yang penting semalam kami p tengok Khurafat (Perjanjian Syaitan).

menjerit aje penonton2 yg ada. dah la panggung penuh! sakit jantung dibuatnya!!! huhu semalam p tengok dgn cik alwani, cik chan2, cik nor, cik rosie, n cik shida. cter dia seram... lain gak la dari cter antu yg lain... dan biasalah... kalu antu je mesti gelap! boleh je buat antu muncul waktu terang... waktu siang... tp nanti x seram lak! huhu overall cter dia menarik! hihi

pengajaran yg kita dapat dari filem ni ialah... kalu nak cari isteri, carilah yang solehah! cehh... macamlah baik sgt!!! hahaha

owh... happy Jan 21st to me!!!~ \(^__^)/

berusahalah utk masa depan!!! p(^__^)q


4 comments:

::alwaniamalini:: said...

hhaha moral tu xleh blah. nak yg baik aje kan tp dia pon x betul huhuhu.. syamsul yusof sore mendatar! haha.. tp menakutkan gakla. ke sy yg penakut? eheheh

L.R said...

haha tau xpe... stok gedik2 tu bukannya nak diajar supaya jd solehah!! huahaha

owh... dia pengarah yg baik... tp mgkn bukan pelakon yg baik... hehe

hmm... seram gak la! hoho wani penakut ke? huhu

raha hanym said...

haha.. khurafat ye??
mmg gile tyme dea angkut mayat anna dalm hutan tuh! cis !

L.R said...

hahaha time tu akak gelak kuat2!!! knp la dia buat bnda bodoh??? last2 bru phm yg dia nak menebus dosa... hahaha