Tuesday, January 26, 2010

:.aDik iParKu... uSu??.:

hua3... entri kali ni bukan nak mengata atau memburukkan sesiapa... apatah lagi mengkritik. hehe ermm... aku cuma nak cerita apa yang usu bagitahu aku semalam.


Usu: Anne, nak tengok samting tak? [masa tu usu tengah lepak kat opis aku. menunggu aku mengemas brg utk balik]


Anne: Apa?? [aku terus pandang Usu. aku tgok dia tgh belek2 henpon dia]


Usu: Ni... [dia hulurkan henpon dia kat aku...]


Anne: Mana?


aku pun bangun... amik henpon dia. terpandang gambar seorang lelaki. wahh... hensem!! aku pandang usu. usu dah tersenyum. aku pun turut meleret senyum. hehe aku tgok muka laki tu lama... hehe


Usu: Hensem x? [senyuman semakin berseri...]


Anne: Hensem. sape ni?? [aku bg balik henpon kat usu]


Usu: usu ipar-to-be korg la...


Anne: apa????


-the end-

p/s: ada sambungannya tapi... cukup la sampai sini je... (^_^)v

3 comments:

Lina Chan said...

wow, sudah ada ipar ye.? ble tahan gak rosie ni.. ops..

PuTeRiSHaFLyNn said...

haha ermm... dalam pembikinan. haha tapi x sure la akan jadi ke x. sbb dorg bru je stat kwn2. huhu

::alwaniamalini:: said...

hoh....berita hangat nehhh ehehehe...dalam diam2 ye usu kita neh...