Monday, January 25, 2010

:.SyOK wOoo.:


hari Jumaat yg lepas, 22hb, aku, rosie, kak nani, dan ain p mengular ke mines. mula2 nak temankan k.nani p bayaq bil tipon dia je... last2 rosie ckp nak tgok adnan sempit. aku pun apa lagi, kutip la kad matrik. cuma ain je yg x sempat sbb ain lambat. huhuhu tapi apapun, mmg best tgok cter adnan sempit. sgt merelease tension. hua3... gelak je sepanjang cerita dia... hadoi!!



along x membosankan... yana pun. cayalah!!! suara yana best masa nyanyi duet dgn along kat tepi tasik di bawah pokok kelapa. hehe p la tgok kalu ada masa. berbaloi!!~ hik3 lagi berbaloi kalu dapat tket murah. hahaha





p/s: semua mat motor x semestinya mat rempit, tetapi mat rempit adalah mat motor. sekian!!~

2 comments:

Lina Chan said...

nak tenok tapi tak sempat.. tadi kuar karok je.. bila wei nak karok lagi.?

PuTeRiSHaFLyNn said...

hehe ble nak p??? hua3 =)