Thursday, September 17, 2009

SALAM LEBARAN 1430H

assalamualaikum... dan salam sejahtera.
puasa semakin tiba di penghujungnya... entah ketemu lagi pada tahun depan entah tidak. Ramadan al-Mubarak yg suci ini... semoga kembali lagi.
kembali dengan memberi semangat dan keazaman baru.
apapun, aku nak hulurkan tangan dengan seikhlasnya untuk memohon maaf dan diampunkan dosa, salah, silap yang aku lakukan pada semua...
aku juga memaafkan apa yang semua dah lakukan pada aku sama ada sengaja atau tidak. sebagai manusia yang waras dan logik, aku harap ungkap maaf ini dapat meredakan gelojak yang melanda dalam hati...
buat dia... hayati lirik lagu ini. "ku tidak pernah memintamu, untuk mengasihiku, dan apatah lagi mengasihani ku, juga tidak sama sekali..." [Newboyz:marah bukan sifatku]
saya minta maaf banyak2 kat awak. sebenarnya, saya bukan nak kacau hidup awak tapi saya cuma mahu berkawan dengan awak tapi kalau awak rasa saya ni mengganggu, saya minta maaf banyak2. saya xkan buat lagi perkara yang awak x suka dan satu aje yg saya nak bagitau kat awak... saya selalu doakan kebahagiaan awak...
buat teman2 sekolah aku... 'wei, korang jadi tak nak datang umah aku raya ni??? aku dah nak sponsor gathering kte tapi kalu korang x nak... aku x kisah. nanti jangan kata aku x usaha pulak. aku dah penat tanya sana, tanya sini... korang buat derk je. kalu jadi, contact la aku sebelum aku hilang dari mata korang kat kampung tu. [maknanyer aku dah balik KL laaa...]
buat sahabat2 ku yg aku kenali dari KMPk, kolej KTDI UPM, fakulti alam sekitar... aku mintak maaf banyak2 kalu aku ada terkasar bahasa, terguris perasaan, dan segala TER yang tak disengajakan... [yalah, aku ni pun manusia biasa saja... bukannyer malaikat yang tak pernah buat silap.] mohonlah semoga kemaafan ini diterima... kita sama2 mempelajari kesilapan yang dilakukan...
SALAM LEBARAN 1430 H

No comments: