Friday, September 4, 2009

terasa hati...


assalamualaikum... aku xtau camne nak stat n aku rasa benda ni xde la besar sgt tp aku terasa hati sampai ke hari ni. huhu teruk tol emosi aku ni time bulan pose. huhu cerita kali ini bukan aku nak mengumpat or nak hentam dia habis-habisan. cuma aku terkilan. see?!! aku pun xtau knp aku nak terasa sangat sbb benda ni bukannya ada kena mengena dgn aku pun. hadoi...


ni cter pasal budak yg jd kawan baik aku masa aku kecik2 dan time skool rendah. dulu la... dia pernah jd kawan aku yg baik tp disebabkan satu kejadian yg menyayat hati... [hati dia la, bukan hati aku.] kami dah x kawan dah. hadoi... kejadian tu pd masa aku standard 6 n dia standard 5... [kira junior aku la ni...] masuk je form 1, aku mmg dah x tegur dia. dia pun jd segan dgn aku. sampailah sekarang... [ekceli pernah gak cntct dia dulu, masa aku final year] tp raya dia dtg gak umah. nsb bek abg aku ada, kalu x kompem aku suh dia balik je sbb aku xtau nak layan dia camne. kekok semacam. huhu


skrg dia studi kat nun jauh di hujung tanjung semenanjung Malaysia. x salah aku dia dah final year kot sekarang ni... huhu errmm... mula2 masuk U, aku tau dia ada kapel. [desas desus yg aku dgr dr kwn sekampung aku.] tp ntah ble clash aku pun xtau. aku malas nak amik tau dan apapun aku doakan dia bahagia walau apa dia buat, di mana dia berada.

-sekadar gambar hiasan-

ari tu aku bukak FS aku. saje la nak cek... lama x update. huhu kan dekat home FS tu dia akan paparkan segala bagai yg member2 buat kat dlmnya kan, so, dgn itu aku tau la dia skrg ni dah ada kapel balik... perasaan aku? time ni aku x terasa hati lagi. sbb buat apa nak terasa hati pulak. hal dia dan kami dah besar sekarang ni... tapi yg buat aku terasa hati ialah girl tu nama LIANA n nickname dia PRINCESS. [kebetulan ke?? aku mmg terkejut.] aku pun gatal p tny dia. mmg membuatkan aku btol2 terasa hati bila dia kata... "x salahkan?" ikhlas ke tidak dia dgn girl tu... tu yg buat aku kesal+terkilan+terasa hati=xleh nak luahkan rasa hati aku ni dah...
apapun, aku doakan dia bahagia dgn apa yang dia lakukan. aku tetap sayang kat dia... sayang sangat2 sbb kami membesar sama2 dan akhirnya jd macam ni. dia semakin menjarakkan diri dia pada aku. huhu sampai mama ckp... "bila korg nak baik ni? kalu duduk sama2, mcm xde org aje..." ntah la mama... x berani nak mulakan dulu sbb aku yg melukakan hatinya. kesian dia... dan sekarang, aku pulak dilukakan oleh org lain. fair n square kan hidup ni?! padan dengan muka aku. huh!!!
p/s: minggu ni aku x jadi balik umah. uwaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p/s 2: LIANA n PRINCESS -it is my name n my nickname. sbb tu ada http://puterishaflynn.blogspot.com. hehe
p/s 3: semoga ada peluang untuk aku dan dia kembali berbaik semula... amin...
sekian, adios.

No comments: