Thursday, September 3, 2009

ntahapapantah

assalamualaikum... ari ni dah masuk ari ke 13 umat Islam berpuasa. aku still lg memegang rekod bersih tanpa ponteng. haha ekceli, aku nak cter pasal semalam...
semalam... ntah menda ntah yg ktorg [aku n usu la...] buat. hehe semalam buka pose kat KFC the mines. hehe saje je nak ngabihkan duit. [cam la bnyk sgt duit...] sebenarnya xtau nak p buka katne. dah bosan dah duk p bazaar je... balik2 menda yg sama. huhu pastu, aku ckp je la... "jom p mines!!!" usu pun jd excited. dipendekkan cerita, ktorg sampai je blik terus letak beg. dalam kul 5.30 ptg ktorg pun bertolak p the mines dgn merempit. hikhikhik sesak gler kat depan komuter serdang. so, aku amik jln len p the mines. naik fly over pastu cilok2 kwsn perumahan n x lama kemudian, kami pun sampai. hehe
mula2 xtau nak p mana. last2 masuk giant dan usu p cari solek utk solek motor dia. pusing2 dan pusing, ktorg pun kuar dr giant dgn membeli sedikit brgn. hehe [kopak gak la duit...] dlm kul 6.30 ptg, ktorg pun terus p KFC. fuyoooo... xde org!!! haha ingatkan nak lmbt2 la bli makanan tp ble jarum jam jejak kul 7.00 jadi sesak kat KFC tu. ramai lak yg beratur p bli. ish, ktorg pun apa lagi. terus bgun n p beratur gak. menu yang aku amik ialah:
1. snack plate hot n spicy
2. pepsi large
3. nasi ayam
4. sup bebola ayam
5. dua bijik kurma [KFC bg free]
yummy... yummy... menu ni usu yg ajar. hehe dia pun amik menu ni gak. berbaloi la jugak sbb kenyang dan xde la mahal sangat. makan+gelak2+tengok gelagat org+mengumpat=kul 8.05 ktorg blah dr KFC. hehe
rancangan seterusnya, ktorg p karaoke. [bukan nak p terawih. ish2... aku ni!!!] mula2 amik enam lagu. aku x ingat susunan lagu yg ktorg 'sumbangkan' tp inilah lagunya erk...
1. memori berkasih-spin dan siti nordiana lagi...
2. tragedi oktober-awie
3. menghitung hari-kris dayanti
4. hati kama-siti nurhaliza dan noraniza idris
5. cinta-misha omar dan jaclyn victor
6. sedang ingin bercinta-kat dan riz
pastu aku nak pi topup lagu. aku p la kat kaunter. aku pun cakap kat abang tu... "abang, nak topup boleh?" pastu abang tu pun jawab... "kat sini xde topup la, dik." aku pun balas balik... " eh, bukan nak topup tu, sy nak topup lagu..." aku dah gelak2 dah... haha abang tu pun kata... "oh, boleh2..." hahahaha tapi abang tu bg ktorg blik baru sbb dah ada org booking blik yg ktorg guna. huhu sempat lagi ngadu kat abang tu yg microfon kat blik no.17 [blik 1st ktorg] rosak. hehe pastu dpt pun blik no 14. topup 4 lagu...
1. memori berkasih-spin dan siti nordiana [lagi...]
2. fantasia bula madu-search
3. jika-melly goeslaw dan arilasso
4. warkah berlagu pilu-felix
balik semalam dalam kul 9.30++. sepanjang jalan cam org gler asyik nyanyi je... hahaha sampai kolej dah nak dekat kul 10. balik, cuci baju+mandi+sidai baju=rehat...
the rest is history...
p/s: jgn beromen dlm bulan pose dan di tgh org ramai dan dlm blik karok erk...
p/s 2: nsb baik aku x sengal... hehe kalau la conversation aku dgn abg kaunter karaoke tu jd mcm ni... "abang, nak topup boleh?" pastu abang tu pun jawab... "kat sini xde topup la, dik." dan aku lak jwb... "xpe la bang..." memang sengal sbb komunikasi x berkesan. hahaha
p/s 3: aku xtau dah nak buat apa. wasalam...

No comments: