Wednesday, September 2, 2009

statement usu... buat aku tersenyum!!

assalamualaikum....
semalam aku dtg keje gak walaupun masuk kul 2 lebih sbb aku baru tiba dr kampung. cuti merdeka yg agak melampau la. hahaha pastu, aku rasa bosan. aku bukak FB n buat mcm2 kuiz n kalu ada sape2 yg aku rasa nak chat, aku tegur dia. hikhik
so, semalam aku tegur usu. saje membuang masa yg tinggal 2 jam lebih2 tu. huhu biasak r... blue tuesday la katakan... [bukan blue monday ke?] ini sebahagian dr chatting kami. hehe
aku: mai la sini... bosan r...
usu: ish, xmo la. xmo g sana...
aku: ala... jom la. dia ok arini... bosan la...
usu: kalu dia melompat2 kegembiraan pun sy xkan pg sana. x nak pg sana...
time ni la buat aku senyum sendiri. haha xkan nak gelak kuat2, kan? kes naya lah tu. huhu apapun, cau cin cau. tata!!!!
p/s: selamat berpuasa di hari yg ke12.
p/s 2: aku cukup bosan dengan apa yang aku lalui sekarang ni... [-_-']

2 comments:

::alwaniamalini:: said...

ahahahahha...
ateh pon nak tergelak.bleh bayangkan cane wajah usu ihihi..
adoiyaiii anne, ape lagi yg x kena?huhuhu...abaikan jela ehh..

bila nak bukak pose same2 nehh?hehe

PuTeRiSHaFLyNn said...

ateh... meh la buka pose ptg ni...
hahahahahahahahahahahahahahahaha
leh lepak+ngumpat+gelak ketawa+sukaria=epi together haha