Thursday, September 17, 2009

terkenang jua~

assalamualaikum... hari ini, 17 sept [27 ramadan] pukul 10.24 pg... hati aku x tenang. x tenang sejak dari semalam. rasa macam nak nangis dah ni... [break jap.. nak p toilet. (T_T)]
aku x tau pe yg melanda diri aku ni. aku sepatutnya dah lupakan segala tragedi yg membuatkan fikiran dan logik aku terbang jauh. hadoi... kenapa dgn aku ni? ini semua sebab semalam la... punya la boring aku duduk kat opis. aku main fesbuk je sepanjang ari... aku find la sape yg aku teringat dan tetiba... dia muncul dlm minda aku. aku pun try la taip nama dan tekan enter... loading~~ dan akhirnya... terpampang result. dan... dia ada!!! aku terkejut. sangat terkejut. perlahan2 aku buka profile dia. private profile... kecewa gak... [adakah aku masih berharap?] aku add dia as a fren... dan...
sampai sekarang dia x approve dan aku percaya dia xkan approve dan sekarang ni... he had change dia punya nama n i lost him... again... ke dia dah x main FB lagi? cam frenster dulu? hadoi... wat happen ni? aku dah x dpt pk dgn cara logik dah lagi ni...
kenapa la aku rasa kecewa sgt ni??? oh Tuhan!!! aku harap... aku harap aku x nak harap apa2 lagi...
princess... ingat x pe janji ko dulu? ko kata ko akan lupakan dia dan terima segalanya jika ada orang lain boleh isi kekosongan hati dia dan buat dia bahagia. bukan ko pernah cakap ke kalu dia bahagia, ko juga akan bahagia?
p/s: pergilah sayang... asal kau bahagia...

No comments: