Friday, January 29, 2010

:.HaDoi.:


hari Jumaat ni sepatutnya baik2 aje tapi... aku nak mengomel. huhu hadoi... dah seminggu air-cond rosak. air menitik bak hujan renyai2 sedangkan aku kat opis di level 1 dalam bangunan yang mempunyai 3 tingkat. [kesian kat June n Tong. aku pun sama gak la... haha]

meja Tong n June~
eh, lupa pulak nak bg salam. haha assalamualaikum....

dah la x sejuk!!! [memang la... dah rosak, mana nak sejuk pulak. hadoi...] dah buat repot tapi Mr.technician mcm pandang ringan je. kan dah x pasal2 aku bukak bilik lecturer dan on-kan dia punya air-cond sampai tahap 16. setakat ni boleh tahan la rasa dia sebab masih pagi. tengah hari nanti?? hadoi... tu belum lagi kalu tetiba bos dtg menjengah. hadoi... boleh bikin berbahang suasana kat opis kami yang indah lagi permai.... [dah ada perfume baru. citrus lagi tu. terima kasih kepada Glade sbb perfume anda mahal!!]


bilik lecturer yg kosong... hehe
bos datang ke x erk hari ni??? hohoho duk rumah je la bos... ktorg ni mampu menjaga keamanan opis dgn damai dan tenteram tanpa ada sebarang pertumpahan darah... [sbb ktorg ni bukan zionis or pontianak or etc yg bersangkutan dan bertali arus dgnnya...]


oh ya! hari ni 29hb... abg aku akad nikah. eh, bukan abg kandung aku!! abg yg dimaksudkan di sini adalah senior aku masa kat skOoL dulu. xde la rapat mana pun tapi dah abis skOoL ni, kok jd rapat gitu... huhu mesti tgh berdebar2 kan?? x dapat join p kedah... akad kat sana. huhu xpe.. majlis sambut menantu nanti aku p. haha dah plan baikkk punyaaa~ kui3




yang tgh gelak sakan tu, dia la tu. pakai baju hitam. nama dia Shafiq. hehe org kata muka dia cam Farid Kamil. huhu x sure la pulak... hoho [ehsan dari facebook]

p/s: moga2 hari ni berjalan lancar... hehe
p/s 2: selamat akad nikah buat bro. nanti valentine day aku p umah hang erk. xdpt sediakan TV plasma 42' yg hang mintak tu. aku bg hang benda lain la erk... =)
p/s 3: Hadoi...~

No comments: