Monday, January 11, 2010

:.SeLAMaT HaRi LaHiR KaK SiTi.:

assalamualaikum.... pagi isnin yang murni. ermm... bila aku bukak je blog aku ni, berbaris 'My Travel List' aku bercerita psl AJL 24 yg berlangsung mlm td. happening!! opening dia pun best!!! walaupun vokal Dato'CT mantap, tetapi, sesungguhnya yang original juga yg terbaik. hehe
kemenangan lagu Pergi ciptaan Pete teoh nampaknya memeranjat bukan sahaja aku n kak nani yg menonton malam td, tapi rasanya sekeliling membicarakannya. huhu pada aku, aku mmg x jangka Yuna menang. hua3 ramai lagi komposer yg menyajikan lagu terbaik mlm tadi. huhuhu walaubagaimanapun, tahniah kepada semua pemenang dan pendatang baru dlm seni muzik Malaysia...
alyah n misha omar meneruskan tradisi vokal mantap dorg. stacy pulak seperti biasa... stamina yg hebat. pengacaraan malam tadi sungguh sempoi n berkesan. penggabungan 3 pengacara berbakat seperti Ally, Cheryl, n Faizal mampu membuatkan penonton terhibur. cayalah buat diorg!!!!~
apapun, tomok tetap di hati. haha kalah mcm mana pun, Liana tetap bersama Tomok. tahniah kerana buat persembahan yang terbaik.
xnak cter pjg2... sudah la. setakat ni je...huhu
keputusan AJL 24
Juara
Lagu: Pergi
penyanyi: Aizat
Komposer: Pete Teoh
Lirik: Amran Omar
Naib Juara
Lagu: Dan sebenarnya...
Penyanyi: Yuna
Komposer: Yuna
Lirik: Yuna
Ketiga
Lagu: Bencinta
Penyanyi: Faizal Tahir
Komposer: Audi Mok
Lirik: Faizal Tahir
Persembahan terbaik
Aizat [Kau aku]
Vokal Terbaik
Black [Aku Cinta Sayang kamu]
p/s: hepi besday kak siti!!!!!!!!!!~ semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki... =)

No comments: