Monday, December 31, 2012

Ceritera 2012

Hi all! assalamualaikum... tak sangka! memang tak sangka dah nak habis dah 2012 ni. tinggal beberapa minit je lagi. sungguh cepat masa berlalu, kan? haishhh...

kalau nak tanya apa yang saya dapat pada tahun ni, rasanya... ermm... xde! huhu

yalah, sepanjang tahun asyik buat perkara yang sama aje. *sigh

tahun ni, ramai kawan saya yang menamatkan zaman bujang mereka. termasuk kawan baik saya. termasuk juga abang saya. dan pertama kali juga menguruskan majlis perkahwinan. kalau ada yang tanya saya bila giliran saya pulak, saya akan jawab; oh, dia ada di luar sana! mungkin dia tersalah alamat. sat nanti dia mai la... hehehe jodoh bukan satu perkara yang perlu dikesalkan kalau ianya lambat. semuanya tersembunyi hikmah yang suatu hari nanti kita akan bersyukur kerananya. (^_^)

saya dan cousin, nurul yg sama2 suka bergosip!

saya di majlis kawen kawan saya. di sini tercetusnya 1 kontroversi bila saya upload gambar ni kat fb. huhu kelakar pulak bila diingat balik. hehe

sepanjang tahun ni jugak la gigih cari kerja.... [xde la gigih mana pun! haha] rezeki belum ada agaknya... ada dua offer yang terpaksa saya tolak. bila kenang balik, memang terasa rugi sangat2! tapi nak buat macam mana. keadaan yang memaksa saya untuk tidak menerima kerja tersebut walaupun tawarannya sangat baik. biarlah, ia akan datang juga nanti jika ia milik kita. betul tak? [positif sangat dah ni! hohoho]

studi?! yang ni jangan tanya lebih2. sensitif! haha xde la. ok. skrg ni dah hampir siap dah chapter terakhir. tengah make up ayat. biasalah kalau english terlebih ascent melayunya. omputih pun tak faham! hehe

kalau nak tahu, saya meramalkan tahun 2012 ni adalah tahun yang tak best untuk saya. ini disebabkan mimpi yang saya terima pada malam tahun baru diikuti malam kedua dan ketiga. mimpi yang agak menggerunkan. mula2 saya mimpi si dia yang saya sayang. malam kedua pulak, saya bermimpi menjadi pengantin dan malam yang ketiga pula saya di kelilingi cendawan putih. mengikut terjemahan kitab liana [memandai sendiri aje buat tafsir mimpi], semuanya bermaksud perkara yg x baik! boleh dikatakan hari2 terkenang dan sampai ke hari ni mimpi itu menjadi ingatan saya. dan memang banyak benda x best berlaku sepanjang tahun! tapi... banyak jugak perkara best berlaku! hehehe semua itu kan ketentuan Tuhan. saya aje yang terlalu mengikut perasaan yang entah apa2. jangan contohi saya ni. khurafat! huhu

ok. dah habis bebel dah. pasal cerita or azam tahun depan, saya akan cerita nanti. hihi

tata~

p/s: sedih...


No comments: