Wednesday, November 3, 2010

:.Kicap Pun Kicap Lah!.:

hahahahaha eh assalamualaikum... hehe (^__^)v ekceli nak cerita pasal kahwin... adat istiadat perkahwinan melayu or pasal cara mengira belanja kawen sbb dah dekat dgn musim org kawen tapi... entah mana entah catatan saya. baru teringat, rupanya diari yg saya tulis pasal adat2 ni ada dekat umah kat perak nun. haha mcm mana laaaa leh lupa. lain kali aje laaaa....
oh ni video yg saya cilok dari fb member. saya post kat fb dan sekarang nak post kat sini lak. gelak jom!!!~
video

6 comments:

epol said...

macam dialog dalam musang berjanggut..yeahhh!!

**komen xde kena mengena dgn entri..keh3

L.R said...

haha memang pun! 'demi puspawangi, kicap pun kicap lah!' ;p

Khairahimo said...

haha.. mengong!! anda berjaya membuat saya tergelak sorg2.. kekeke..

L.R said...

hahaha K.O. eh, lupa pulak! dah janji xnak sebut smp after raya... hehehe

sedap wooo kicap tamin! antu pun suka! hahahaha jgn lupa bli erk... hahahaha :D :D

Khairahimo said...

heiippp! ha.. sebut2.. no cekelet 4 u nti bru tau.. hahaha

L.R said...

hahahahaha ok2... xsebut! hik3 mau cokelaT!!! weeeuuu~