Thursday, February 25, 2010

:.entry ke 100.:


100?? sikit je... huhu assalamualaikum... dan salam hari khamis. esok jumaat bersamaan dengan 12 Rabiulawal... iaitu Maulidur Rasul. tau x? tau kan kenapa kena celebrate?? haaa... so xyah la ckp. hehe SALAM MAULIDUR RASUL 1431.

ok... aku nk cter pasal my Honda...



inilah Honda... kiutkan. kaler biru lagi tu... [aku xsuka biru sebenarnya...]


cian dia. dah lama aku guna dia tanpa peduli perasaan dia. huhu so, dua ari lepas aku anta dia p 'klinik' untuk 'medical checkup'. actually, body dia dgn fork dah melekat sbb abang langgar pokok. huhu cian Honda. demi kesihatan dia, aku anta pi 'klinik' gak sbb sejak 2 menjak ni dia cm x sihat. ada 'batuk2' sikit... rasa cam nak 'demam'... ciannya my Honda. aku anta pi 'klinik' ari selasa. 'doktor' dia ckp, Honda kena tahan masuk 'wad'. petang karang leh kuar. oh... ok!! nasib bek sekejap je... kalu tak... mesti aku rindu. huhu




'klinik' Honda...



bil perawatan Honda... tambah RM30 utk brek... huhu

kul 7.45 malam aku kuar dgn abg p amik Honda. aku tengok dia berseri je... hehe dah sembuh erk??? huhu pastu aku bw dia balik. dah sampai kolej baru aku terasa something. brek tangan mcm x makan je. alahai...apahal lak ni???

esoknya, aku bawa balik p 'klinik'. 'doktor' dia cakap, brek depan haus. ada problem dgn spotrim sebab ni pasang terbalik ni. uiksss??? awat x habaq semalam?? hadoi.... aku cakap dgn 'doktor' tu, buat je la apapun. asalkan Honda baik... so, Honda masuk 'wad' balik... tapi aku nak tunggu sebab x lama... tapi bosan gak... sampai habis fon hp aku main wifi. huhu sejam pastu, 'doktor' tu pun panggil. dia kata Honda dah ok... cepat2 aku p bayar bil kat kaunter. ble aku bawa nak balik opis, rasa mantap pulak. dah tak goyang n brek kaki n tangan smooth je... hehe

balik opis petang semalam, aku n rosie pakat nak mandikan motor masing2. hua3 gler mantap spot rim Honda. berkilat!!!~ haha nanti, aku nak anta kedai la... baru syok... ngee~



nak bawa Honda p mandi... =)


malam pulak, bawa Honda jalan2 p makan. kat sri serdang je... =)


sekian, cerita Honda yg baik hati lagi penyayang... (^_^)v

No comments: