Monday, March 1, 2010

Doktor Cinta Berbicara...

cinta... cinta... cinta... tak abis2 nak cakap pasal cinta. sekeliling... di mana2 aje org bercakap pasal cinta. bosankah aku?? xdelah... aku x pernah bosan sebab aku juga sedang mencari cinta. kali ni bukan nak cerita pasal aku tapi nak cerita pasal A. A?? sape? ada la... xleh nak dedah nama sebenar... hehe segan lak nti... aku xnak mengaibkan org. huhu walaupun hanya bicara dgn henpon je tapi aku dapat rasakan apa yang A rasa... cinta pertama yang tak dapat dilupakan...

A: yana, i missed w** tahap killed. knp la jmpa blk dgn dia

L: uiks?? y u let urself miss him so much? smp thp dewa lak 2!!! huhu hadoi...msg dgn dia ke?

A: Ore ada la msg dia. tp dia mcm nk xnk je reply.

L: huhu em..susah ni. xnak jumpa ke?

A: xkn la ore plak nk ajak dia jmpa. b4 diz, ore teringin sgt dpt kontek blk dgn dia. tp bl dah dpt kontek, ore plak frust

L: knp frust? sbb dia lyn x lyn ke? huhu

A: Yup... mgkn ore yg tlalu bharap kot

L: Mayb kot.. huhu em..bsabar ek A. dia mgkn dah x sama cm dlu. dia dah mghadapi transformasi. huhu [apalah aku merepek ni??]

A: mgkn.but i'm hoping dat he's stil M*** Z***** dat i've known b4.

L: huhu ada certain2 yg akn brubh. smua mkin dwsa. mmg susah nk terima. sdgkan pantai lg brubh.. cheeewaaahh!!! ;-) [aku dah mula dah sewel...]

A: bersastera la plak. but i missed him. wat should i do?

L: huhu wat shud u do? em..susah gak ni. [ada ayat lain tp xleh publish sbb lain topik dah.] slalu ke msg dgn w**?

A: ada la 2x...

L: pastu? em..x yah la msg dia lg kot. huhu dun wori..feeling 2 utk sementara je...

A: feeling ni lain, bkn sementara.dr dulu smpi skrg, still bharap pd dia. perasaan ni xsama dgn p***. xtau la nk ckp mcm mana

L: uiks?? i think i can undrstnd bout ur feeling.. tp nk bg nasihat pun xleh gak sbb situasi kte x sama. dlu kte direct tny kat sapik cmne dgn hbgn ktorg. tp..x kan nk suh A wat cm 2 pulak.. huhu its komplikated!!

A: xtau la... kalu x kontek dgn dia xpe. tp skrg bila dah kontek blk dgn dia, ore bharap la. sakit sgt rasa

L: huhu A kene kuatkan ati. tegas utk terima dia as a fren. jgn biar ati mgawal emosi. kang tersungkur, lg sakit. huhu tetapkan ati...

A: i'm trying

L: try and do it! all da best.. kalu susah sgt, ingtlah, LIANA ALWAYS LOVE U! msti cinta w** xdpt tndingi punya lah. hehe [sewel thp intoxicied]

A: cinta liana lain, cinta w** lain [A dah masuk thp xleh berlawak dah]

L: huhu tau2.. huhu xpe2.. A ingt ni je. JODOH AKU KAT LUAR SANA. DIA SEDANG MENCARI AKU. BUKAN XDE TAPI X JUMPA LG. MGKN W** N MGKN X.. MGKN P***

A: tiba2 p*** la plak

L: ok gak 2.. hehe xpe2..stiap manusia ada magnet tsndri. nti mgnet yg btntgn kutub dgn A akn dtg gak nti..

A: amin..

L: amin..


begitulah al-kisahnya. aku sendiri pun xdpt nak kata apa... huhu simpati dgn nasib A. dia dulu ditinggalkan sbb... aku pun xsure. huhu sedey... aku pun sedey gak... =(

2 comments:

KhaiYooRim said...

waaa~~~ aku pon chidey gak bce.. cian kwn ko 2..
frankly speaking, aku ari2 stalk ex aku nyer fb.. hukhuk.. bnci dgn dr sndri.. :(

L.R said...

waaaa.... nak nangis gak la. huhu

ni baru sorg. ada sorg lg... dan rasanya cm banyak je... huhu aku pun slalu gak bukak fb ex aku tapi itu dulu la... sblm dia cancel akaun dia. [ada gak mamat emosi cm dia. hua3] :(