Wednesday, March 24, 2010

:.Nak cerita mcm2 cerita.:

assalamualaikum dan selamat pagi!!~ hehe ada mcm2 cter nak cter. seperti biasa CTKD [canda-tangis-ketawa-duka] lagi konsep kali ni... apa yang canda?? apa yang ketawa?? apa yang tangis?? dan apa yang duka?? hmm... pelbagai rasa dirasai. indah hidup ini untuk dinikmati... =)

hujung minggu lepas, 20hb dan 21hb, aku, along, alang, ateh dan anje p bercuti ke teluk batik. teluk batik, lumut, perak tanah tumpah darahku yang permai dan damai. hehe bercuti mmg seronok. bertolak pada pukul 12++ a.m dan smp kul 4.51a.m, kami menikmati keseronokan mandi pantai dan berjalan2 sekitar lumut dgn wajah yg sentiasa mengukir senyuman. xde istilah letih, bosan, dan apa yg negatif. smua enjoy... cuma yg sedey ble x smua PCD join... huhu

kami baru sampai...



anne dan anje... =)






jalan2 kat pekan Lumut... sangat2 best!!!~ =)






kami sangat gembira. yeahh!!~ we love sunburn. kui3


pastu, 22hb p PWTC lak. pesta buku... PBAKL 2010. best!!~ tp ada yg xbestnya... xmau cter la. biar aku telan sorg2... =( mmg menusuk dlm ati la. huhu cian kat aku... jd baik salah... agaknya jadi jahat ok kot!!~


L.R dan Teha dan Datin Rosnani Jamil




L.R dan Dato' Aziz Satar

pastu, beg galas aku putus la pulak. hadoi...saje je nak merabakkan poket aku time ujung2 bulan cmni. nak tgu ada gaji baru nk bli pun xleh sbb beg galas guna p keje. huhu malam tu gak bli beg kat the mines. hua3 ;p tp apaun, begnya cantik. sangat cantik.... thanx to teha kerana memilih beg utk aku... walaupun ada org kata cm kain pelekat... [statement org dengki tuuuu!!!~ haha]

beg baru L.R. cantik kan?? harga pun cantikkkk!!!~
pastu, aku terasa ati lagi bila org yang kurang kasih sayang x menghargai apa yg kami beri pada dia... buat selamber je dia letak hadiah dr ktorg atas meja opis. xde feel nak bawa balik ke?? tau la murah... tp value dia bukan dipandang melalui harga. value dia dinilai atas persahabatan dan keikhlasan. huhu sedey2... pasni, xmau la ajak dia lagi. biar dia lak rasa apa yg kami rasa... huhu


p/s: usu ajak p melaka. alang ajak p genting. kalau berkelah kat lata kinjang nak?? tapi anne nk p penang. haha

p/s 2: aku je yg kena jaga ati org... org ada nak jaga ati aku x?? [aku nak masuk group org2 yg emo terlebih la... biaq padan muka korang!!~]

p/s 3: merindui si dia... ubat penenang hati suatu masa dulu... =(

No comments: