Monday, March 15, 2010

oRang Yg Sakit seBab Cinta berbicara

huhu... T_T


eh, lupa lak!! assalamualaikum dan salam sejahtera. kenapa mula2 cerita je dah sedey ni?? huhu ekceli aku tgh layan cerita My Girl [korean drama]. cerita ni kuar tahun 2006 lagi. dah lama dah dan aku tgok ni utk kali ke2. tp rasa cm baru je tgok cter ni. huhu sedey... jalan cerita yg sedey... walaupun epi ending. ekceli... huhu cerita ni agak ada kaitan dgn aku dan kawan2 yg lain. huhu tp ni Yoo Rin x bertepuk sebelah tangan. Gong Chan pun suka kat Yoo Rin. cuma aku... hanya bermain dgn angan2. huwaaaaaaaaaaaa... :((




sedey la pulak... huhu ermm... member2 yg lain, F dan R mengalami apa yg aku rasa. fallin' in love [love ke?? admire maybe...] at the wrong place... and now, semua rasa sakit kat hati. walaupun secara logiknya, mungkin orang yg diminati tu sudah berpunya, kenapa mesti rasa sakit?? betulkah itu LOVE? simpati pada diri sendiri sebab masih mencari2. rasa menyesal kerana menjadi setia kepada satu ketidakpastian selama 5 tahun lebih. rasa bodoh kerana sanggup jadi penanti yang tak berkesudahan. oh, sakitnya rasa kat hati!!! kadang2 terfikir kat kepala atas sesuatu yg bermakna. aku pernah melukai org dan mungkin ini giliran aku untuk merasai apa yg pernah aku buat kat org. sedey... dan kesian pada diri sendiri atau paling best, 'PADAN MUKA!!~'





p/s: doktor cinta ni sedang sakit jiwa!!~

No comments: