Tuesday, December 28, 2010

:.SaBaH.:


assalamualaikum... sabah... owh sabah... saya x bnyk duit untuk anda. anda juga telah menambahkan kekacauan hidup kepada organizer. tahniah!! haha malam tadi, segala yg bercelaru dan penuh kekusutan telah dileraikan sedikit... sikit laa... kira ok la dari xlerai langsung! huhu [alamak, kne bajet betul2 sebab nampaknya tahun 2011 adalah tahun kenduri kendara PCD. haha bg saya, tahun 2011 adalah tahun melancong buat saya!! (^__^)v]

bulan Jan - Sabah (Jalan2... mayb yg terakhir sebelum ramai yg tamatkan zaman bujangnya. huhu]
bulan April - Sarawak (kenduri kawen)

bulan Mei - Perak (P Pangkor kot... ada vacation dgn member sekolah!)

bulan Mei - Putrajaya (kenduri kawen gak) [nasib baik dekat je. hehe]

bulan ?? - Perlis (juga kenduri kawen)

bulan ?? - Terengganu (kenduri kawen lagi)

wani, wani bila pulak ni?? eh 2012 erk? orait! haha nor?? 11hb feb 20_ _ kan?? tarikh dah ada... cuma tahun je x sure lg. huahaha

p/s: ini baru yg diketahui pada masa ini. xtau la tahun depan mcm mana... mati laaa... patutlah tesis x siap-siap... huhu (T__T)

9 comments:

::alwaniamalini:: said...

haha memang kusut sungguh semalam. nasib baik dah terlerai sket ehehehe... yana yana, kalo wani thn dpn gak cane? aaaaa makin pening! ahahaha

L.R said...

hahhh??? mmg bercelaru!!! hahahaha kne tmbh kat diari la ni... hik3 jgn nor pun tetiba nak tahun depan gak sudah la!! haha ;p

TheShida said...

jelos!

jelos sebab kamu boleh bercuti

dan jelos sebab ramai nak kawen...

waaaa tekanan!

Lina Chan said...

liana, siapakah yang memudahkan anda dengan buat kenduri di putrajaya tu? hihi.

L.R said...

cik shida: ekceli, dlm keadaan ni... tertekan lebih bnyk drpd enjoy!!! huwaaaa T_T

L.R said...

cik chan2: hahaha terima kasih kepada kamu kerana memudahkan!!!! mula2 terfikir gak kalu nak kne p kelantan... hmmm... akhirnya, di sini aje. tq erk!!! weeeuuuu~~

::alwaniamalini:: said...

uik chan2 buat majlis kat sini je ke nnt? yaho0o0o ehehehehe

::alwaniamalini:: said...
This comment has been removed by the author.
::alwaniamalini:: said...

uik chan2 buat majlis kat sini je ke nnt? yaho0o0o ehehehehe