Thursday, February 4, 2010

:.aKu ni GATAL ke??.:


assalamualaikum.... mata kiriku bengkak dan berair. huhu aku baru balik dari PKU dlm 15 minit yg lepas. nasib baik x ramai org. xde la lama sangat aku menunggu. doktor tu pulak baik... siap kenal aku lagi. haha nyata dia dah bosan dengan aku kot sbb dah lama sangat aku duduk kat UPM ni. hahaha :D ekceli aku dah selalu kena dgn doktor tu setiap kali p PKU. hehe nama dia kalu x salah Dr.Suhyna. hehe cOoL n lembut je. =)


oh ya! bukan nak cerita sangat pasal doktor ni... cuma aku nak cakap MATA AKU SAKIT. ni pun dah tanggal lens. doktor pesan, jangan pakai lens. tunggu reda dulu sakit mata tu, baru pakai balik. baikkkk doktor!!! haha sesungguhnya aku mmg BAIK. kui3 pas jumpa doktor, seperti biasa, aku tunggu kat farmasi pulak. amik ubat... hehe dapat 3 jenis ubat. ubat titis, ubat hilang bengkak dan ubat gatal. haaa... ini yang nak cerita ni!!! ubat gatal?? mata aku x gatal tapi dia bg ubat gatal. aku ni menggatal ke?? huhu ekceli dari dulu lagi... setiap kali aku p PKU, setiap kali tu la aku diberi ubat gatal. hua3 dah bnyk kali dah ni.... hahahaha aku gatal ke??? hahahaha

lens dan botol solution... huhu

3 jenis ubat. kaler biru ubat makan... kaler merah ubat titis.




mata kiri ku yg merah... huhu [awat kulit aku ni gelap sangat????]
so, sekarang ni... aku kurang 200 power di sebelah mata kiri dan 250 power di sebelah mata kanan. malas pulak nak balik amik spek kat kolej. [walhal bukan jauh pun dr PKU.] huhu
haaa... ini gelang yg aku beli semalam. cantikkan?? tong pun bli 1. hehe kami lah kumpulan indie terbaru. gersang!!! hahaha [sewel dah...~]
p/s: he never know dat I LOVE HIM!!!~

4 comments:

lavender said...

nak msk team gak tp xde gelang...hakhak ;)

PuTeRiSHaFLyNn said...

owh... ok. i count u in. hehe

Lina Chan said...

ya lo.. sayapun nak masuk gak.. ble.??

PuTeRiSHaFLyNn said...

hik3 tgh cari manager n sponsor. pape hal, we count u in n tell u later erk... =)