Thursday, December 23, 2010

:.TolonG.:

minta tolong memang senang... [saya selalu menyusahkan orang lain!!!] tapi ada pertolongan yang saya x dapat nak tolong bila...


"yana, aku perlukan ko sekarang" banyak cantik!!!


p/s: saya x rasa anda dalam kesusahan... maaflah, ya! cara anda meminta pertolongan membuatkan saya berasa kecil hati! [hahaha]


p/s 2: dalam mood AFF Suzuki Cup 2010

9 comments:

::alwaniamalini:: said...

oh oh sayang, siapakah orangnye tu???
kalo betul2 dalam kesusahan bolehla tolong. tapi kalo nak amik kesempatan, bo layan je

Lina Chan said...

sapa yang minta tolong sampai yana kecik hati ni? minta tolong kena la cara yang betul. kan2?

HANEM said...

haha,, akak !! p tgok bola kat stadium kah ??
mao ekot !!

HANEM said...

haha,, akak !! p tgok bola kat stadium kah ??
mao ekot !!

TheShida said...

stuju dgn wani...cool ye yana...

p/s ~ daddy slalu g2 kan? hahahaha

L.R said...

cik alwani: owh sayang... insan itu memeningkan kepala ku. huwaaaa

L.R said...

cik lina chan: bukan tak mau tolong tp kadang2 pertolongan yang diminta tu benda yg sgt remeh. boleh buat sendiri... huhu

L.R said...

cik hanem: xde laaa.... akak menjerit depan tv kat umah je. x sanggup la p stadium. horror!!! hahaha

L.R said...

cik shida: i try to be cool... [dgn wajah yg tenang. chewaahhh!!~ haha]