Thursday, February 11, 2010

:.PCD dan lepaking.:


assalamualaikum dan selamat hari Khamis... hehe apa erk nak cerita?? owh ye... malam td ktorg [aku, rosie, ain, nor, chan2, dina, dan fiza (kawan chan2)] kuar makan2 dan lepak2 kat Chop n Steak depan skOoL sri serdang. happening gak la... haha sebab banyak gelak. mula2 je pun dah lawak. camni kisahnya:

selepas ujan reda, rosie nak p amik ain kat KTDI. aku cakap kat rosie, p la... cepat sikit. pastu, ble ujan dah berhenti, aku call chan2 supaya xyah amik ktorg. ktorg p merempit. senang skit nak balik nanti. xde chan2 kene pusing jauh2 nak anta ktorg... aku pun tipon rosie, bgtau, kte gerak sama. rosie bgtau dia tunggu kat gate depan kolej. aku pun apa lagi... vroom la. masa kat gate tu, aku bw slow2 sambil jenguk2. cari rosie n ain tapi bila aku terpandang ada 1 moto ikut gerak skali masa aku kuar dari gate, aku pun terus pecut. pastu bila aku sampai kat traffic light, aku tengok belakang. eh, mana diorg ni?? peliknya...xkan la lambat sangat bawa moto kot. sampai la aku tiba kat umah nor. tup tup dapat call... rosie call.

R: Yana, kat mana? apasal lama sangat?

L: eh, saya kat umah nor ni!! rosie katne?? [blur dah ni...]

R: hahh??!! saya tunggu kat gate ni. hadoi... ble yana kluar??

L: hahh??? jadi yg ikut saya kat belakang tadi bukan awak la erk??? hahahaha [aku dah gelak besar ni. nor pun jadi terpinga2.]

R: hahaha hadoi... apa dah jadi ni??? xpe2... saya kejar korg ke sana erk. hahahaha

rupa2nya... yg ikut aku tu bukan rosie. org lain. patut la x jumpa kat traffic light. huhu aku cter kat nor, punya la nor gelak. hahaha rosie... sori erk!!!

makan2 kat chop n steak. menu aku: chicken chop+air bandung+french fries. hehe along x abis2 dgn spageti. kui3


sekitar aktiviti kami...ngeee!!~
oh, ya!! ari ni besday nor yg ke 2 dozen. haha epi besday buat along tersayang. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. semoga cepat dapat jodoh... adik2 mu yg lain dah gatal nak kawen. [except Liana a.k.a anne. =)]



ni la along a.k.a nor. nak kasi glamer skit. ekceli time ni bukan besday dia... besday fairuz a.k.a anje. hehe
p/s: minggu depan gathering lagi... PCD mmg havoc la!!! (^_^)V

No comments: