Tuesday, February 23, 2010

:.Cerita Hujung Minggu.:

hujung minggu??? hadoi... pengalaman yang penuh canda-tangis-ketawa-duka. huhu hadoi... aku xleh nak describe camne. adakah aku tensi? ya!! mmg aku tensi. tau kenapa? sebab tensi yg datang bukanlah dari aku walaupun aku cuba yang terbaik. rasa menyesal dgn smua ni tapi dah berlaku. nak patah balik?? kirim salam aje la... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T_T




oh ya! ari jumaat hari tu, my anje turun serdang. sebenarnya, ada kenduri kat JB, umah rumet anje. sbb tu anje turun KL. 1 lg sebab... anje miss her anne so much!!! haha [anne pun rindu anje gak sbnrnya... rindu bnyk2. malu nk ckp kat dorg je. haha] so, malam sebelum berangkat dorg... eh, dorg tu anje, ateh dan kak haiza [rumet ateh]... tido kat bilik aku... [P7 121 yg indah dan permai...] sebab sok pagi, ari sabtu, nak berangkat ke JB. nak bertolak ari je sebab ari ahad nak lepak aktiviti lain. hehe




perjalanan mmg menyeronokkan. pemandangan highway yg bosan... [kiri kanan pokok dan aku xleh tdo sebab aku co-pilot] singgah brekfes kat pagoh... mkn mcm xnak mkn masa knduri je. haha nak buat sedikit ringkasan...




-sampai dewan desa harmoni dalam pukul 12... jumpa parents kak lyd [pengantin], duduk2 jap, p mkn dan sambung lepak+bersembang+usik mengusik. hua3


-tunggu pengantin sampai... mak kak lyd ckp dlm kul 230 bersanding. huhu sementara tu... makan limau, makan telur pindang, minum air sirap dan abiskan sebotol air mineral yang terhidang. [mmg melantak. alang, berapa bijik telan telur pindang erk??? haha]


-rombongan pengantin tiba dan berarak menuju ke dewan dgn diiringi oleh paluan kompang dan hujan lebat yg tetiba turun. hehe


-aku, sebagai jurufoto x rasmi menyibuk di sebelah jurufoto terlatih mengambil gambar perarakan pengantin. [thanx to my hp... sampai abis bateri. haha]


-dapat bersalam dan bergambar dgn pengantin. congrats to kak lyd n kejang... [dua2nya senior ktorg kat ktdi...]


-berangkat pulang dalam pukul 3. pastu anta kak haiza ke larkin sbb dia nak balik muar.


-bertolak dari JB dalam pukul 6 ptg.


-alhamdulillah... sampai ke kolej 14 UPM dalam kul 1050 malam...


ahadnya pula... menidurkan diri sehingga kul 10 pagi. haha dalam penat2 malam tadi pun boleh gelak2 n tdo lewat. aku, ateh n anje je yang tinggal. haha


-ateh terpaksa balik sbb kakak dia terkunci di luar rumah. hehe


-pergi lunch dgn anje dan usu. along pun ada... angah bw maria. usu bawa shida. melantak kat rasa mas dgn mkn mcm2. ayam besar!!! haha lupa lak nak amik gmbr ayam. hehe


-petang melepak kat bilik. anje, along, angah...


-malam2 goreng popia dan makan dgn dorg sambil ngumpat dan makan cookies yg anje bawa dari sungai petani...


-ble along n angah balik, aku n anje lak sambung bergosip. kui3 sampai kul 3 pagi sbb baca komik. hehe




pagi isnin... aku bawa anje p opis. anje mau jumpa rumetnya...


-kul 1230 p lunch kat ani's soup kat bangi. sedap2!!!~


-lepak kat lib sambil mengumpat. hahahahahaha


-balik ke kolej. nasib baik sempat. kalu x... ujan menderu membasahi aku, anje, leeno dan honda.


-tunggu ateh datang sbb nak p diner sama2... ujan sgt lebat masa tu. amik ateh kat kafe guna payung tapi xde kesan. tetap basah gak. hua3


-decide+bincang... makan kat chop n steak. bgtau kat usu, angah n along...


-kul 920 berangkat sbb usu ada training... dan bas anje kul 10...




-the end-




p/s: bengang betol aku dgn bnyk2 perkara yg x tercatat di sini. sangat2 bengang dengan org yang BODOH DAN SOMBONG!!




p/s 2: mungkin itu adalah kali terakhir aku dengan dia.




p/s 3: jangan cabar kesabaran aku...

No comments: