Wednesday, February 17, 2010

:.Gong Xi!!!.:


assalamualaikum... dan salam pertemuan selepas sakan makan limau dan kutip angpau. hehe oh ya!! di sini bukannya aku nak ucapkan selamat tahun harimau cuma aku nak cerita apa yang aku lakukan sepanjang cuti raya cina yang lepas. begini:


13HB [Sabtu]
-aku bertolak dari UPM pukul 7.50 pagi sebab abang aku yang baik hati tu dah call. [kata pukul 8.00. huhuhu...]
-perjalanan sangat la sesak. sepatutnya perjalanan yang mengambil masa 2.5 jam jd 4 jam. huhu dari highway PLUS sungai buloh sampai la Guthrie, aku dah makan 2 bungkus jajan. abang lak telah 2 roti gardenia dan 2 kotak susu Dutch Lady perisa coklat. huhuhu
-sampai umah kul 12 tghari... mama dan abah lak xde. p kenduri. last2 aku jugak kene masak. huhu [cam x ikhlas je...]


14hb [Ahad]

-aku dah plan dgn as nk p kenduri. hari ni 2 tempat. umah shafiq che ros kat sg.dulang dan umah naziratun azniah kat parit 5 [jiran aku daaa...]
-bertolak kul 11++ sebab nak kejar umah sepupu my mum kul 12 pulak. hadoi... sgt rushing. aku bw kete pun cm pemandu f1. huhu
-first umah shafiq dulu. x jumpa pengantin pun... mkn2, jumpa tuan rumah, pastu balik. berkejar nak p umah zira. hadoi... kul 12 smp umah zira. cun2 masa tu dia nak bersanding. sempat la gak jumpa dia kat blik pengantin. makin lawa!!! hehe

ni la zira... kawan sepermainan aku masa kecik. skola tadika sama2... p ngaji sama2... p skola agama sama2... skola rendah sama2... skola menengah sama... hik3
-yang x syoknya, aku terserempak dgn mak skandal aku. hadoi... punyalah dia gamit aku. maklum la...lama x jumpa. bila bersalam tu, bukan main seronoknya dia peluk aku. alahai... serba salah aku dibuatnya... dalam hati aku, punya la aku risau. aku tengok2 gak sekeliling... kot2 manalah tau skandal aku ada. huhu
-dalam kelam kabut tu, pas setel semua, aku anta as balik. pastu aku pecut balik umah n nak p umah kazen my mum lak kat sitiawan...

15hb lak [Isnin]
-sepupu aku punya isteri lak buat kenduri. adik dia nak kawen. hehe best2...
-petangnya dan bawa ke malam, aku n famili p teluk intan. shopping2... hhehe best2... sbb bnyk duit abis. kui3

16hb [Selasa]
-balik UPM. x syok!!!!

p/s: sheetah, sori xdpt dtg kenduri hang. selamat pengantin baru!!!!~

No comments: