Friday, December 11, 2009

Menyesal~

ok... assalamualaikum dulu sebelum memulakan entry ini. huhu ok... ni first time aku baca novel yg aku rasa mmg x best langsung. [maaf ye penulis buku di atas...] mungkin dia org baru. baru menjinak2kan diri dalam penulisan novel. sebenarnya... aku ni bukanlah pandai mana pun dalam penulisan sastera [mayb sebab aku org sains kot] tapi x bermakna aku xtau langsung akan penulisan cerita. huhu dah mcm pengkritik je ni. huahuahua

maap la erk kepada sesiapa yg baca. bukan niat utk menjatuhkan sesiapa atau merasakan diri sendiri pandai tapi... ini hanyalah pendapat aku sahaja. bnyk kelemahannya dalam novel ni. cerita novel ni best... jalan cerita dia menarik... haaa... tgok, ada gak kelebihan cter ni...

cuma... kelemahan di sini adalah penggunaan bahasa diri. x sesuai guna 'aku kau'. bercakap dgn majikan pulak tu. huhu satu lg mungkin penulis kurang penghayatan ketika menulis sebab aku x dapat merasakan seolah2 aku berada di sana dan kurang berkesan di hati atas apa yg menimpa watak... [wahh2 yana... kalah simon ni. haha] tapi realitinya, aku xhalang orang nak beli buku ni. sebab itu hak korg. apapun, aku sedikit terkilan lah kerana membeli novel ini.

sekian bebelan aku yg x bermakna ini. trimas~

No comments: