Wednesday, December 2, 2009

handphone+PDA

assalamualaikum dan salam sejahtera... entry bulan disember ini dimulakan dgn cerita mengenai pembaziran. huhu beberapa hari yg lepas, aku ada dgr cter yg mengatakan akan dilaksanakan 1 akta untuk memastikan rakyat Malaysia tidak membazir. huhu nak tau akta pe? entah la...aku pun xtau. huhu yg aku pasti... pembaziran adalah satu JENAYAH. hehe


ekceli... aku baru je membazir. huhu beli henpon baru. sgt membazirkan duit. ble dah beli, baru aku rasa ianya 1 pembaziran. rasa cam rugi pulak aku beli. huhu tapi abg kata..."pasni, jgn nak ngada2 bli2 n tukar2... beli yg paling latest n then pakai sampai betul2 rosak." hmmm... ya... aku akan pakai sampai ianya rosak. pasti!!!!!!!!!!!!!

ha... ni la henpon baru aku. jenama HP. HP iPAQ business navigator. segala macam function ada. tapi... entah la... pakai ke nanti fungsi2 dia? hadoi....

6 comments:

::alwaniamalini:: said...

waaa..hp besh! pinjam sebulan hihihih

PuTeRiSHaFLyNn said...

hehe leh2... nti dtg amik erk...

Lina Chan said...

wow, mcm hp utk PTD ni..
nak gakk..!!
harga..??

PuTeRiSHaFLyNn said...

huhuhu
harga? RM1100~

Akulafix said...

kalau xnak tolak kat aku beb...

PuTeRiSHaFLyNn said...

sape ckp xnak? hahaha
kalu bg kat hang pun, mau aku kenakan harga asal...