Saturday, December 5, 2009

reunion BSAS 05/06

assalamualaikum dan salam sejahtera.. aku baru balik dari reunion geng2 aku masa aku degree dulu. hehe buat kat putrajaya... aktiviti agak simple tapi best. aku suka~ kali ni dapat tgok muka2 dorg secara live. kalu x, duk ngadap fesbuk je. haha oh ya! ni gambar sekitar reunion tersebut. x banyak... tapi ok la daripada xde langsung. haha sila menjamu mata erk...


muka2 ceria~ktorg [aku, wani, nor, rosie, jun] geng yg dinanti2kan sbb bw mknan. hehe



ntah pe la yg sonok sgt si fazlin tu. haha


candid~ hoho


epinya~

~dina n nisa~ [lupa nak rotate. huhu]


-chan2, cik zue, pda-


-main jong2 inai. haha-


-hepi2 smua org-



xpaham apa yg ronie n fazlin cuba lakukan. haha


-uiks... dina ni. haha-

-cepat!!!! spe belum letak hadiah lagi ni? shida nak tag-


-dina cuba untuk melekatkan badi shah [tunang org daa..] supaya dia juga akan bertunang dgn segera.karut tol!!!


ngumpat la tu~


-masa ni dah finish dah segala aktiviti-


-PCD-


anak dara sape la dok mencangkung ni?



-sebelum balik-




acara tukar2 hadiah- aku dapat hadiah rosie. hahaha mmg gelak besar dibuatnya. hahaha key-chain comel tu hadiah dari hani. thankz...

No comments: