Monday, June 18, 2012

:.semakin jauh.:

ok. bila saya hadiri kenduri kawen sepupu saya, baru saya sedar yang saya...

tak pernah kenal dia! <----- (dia pun sama!)

bukan sepupu jauh. ayah dia abang abah. ayah dan abang dia adalah wali sah saya.

sebenarmya...

bukan pada pakcik saya aje malah seluruh keluarga sebelah abah. dahsyat!!

kalau ada yang tanya kenapa tak rapat, saya memang tak ada jawapan.

nak saya kenal rapat dan bermesra dengan mereka??

hmmm...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...


nak buat kerja la. haishhh...


p/s: bukan salah saya... (-__-")




4 comments:

akuiwana said...

kak long pun sama!kak long rapat dgn spupu belah abah which are kak ngah and brothers.tp spupu belah mak cuma kenai mcm tu ja..hoho..

L.R said...

@akuiwana

owh rupanya bukan akak sorg aje la... hahaha betol3...cuma kenal2 camtu aje. huhu kesian kita kan?? haishhh...

akmall hanis said...

hai liyana!!!

akmall ni, ingat tak?

Jom exchange link..(www.pinkgegirl.blogspot.com)..

Baru nak bertatih berblogging..dah jauh ketinggalan..lama dah tak dgr cite korang!!!

L.R said...

@akmall hanis

hye... mesti la ingat. hehe

jom...jom berblogging. xde apa yg lambat pun. selamat jadi geng. (^___^)v