Monday, October 26, 2009

colloquium~

assalamualaikum....
wahhh... memang mendebarkan!!! kalu boleh aku xnak 27hb 10 2009 ada dalam kalendar. huwaaaaa..... kalu ada 27hb tu maknanya... aku kena present aku punya projek. tension betul!!!
ditambah pula dengan ketiadaan papa B yang boleh membantu menjawab soalan2 pelik daripada panelist2 dan chairperson. oh, tidakkkk!! rasa macam nak padam je tarikh kat kalendar. apa yang aku nak buat esok erk bagi jgn kena present? bakar DUAS? [tandanya nak masuk jail...] pura2 pengsan masa nak naik pentas? [memang drama swasta la tu namanya...] tido kat bilik dan off segala handphone? [cari nahas la tu...] so???
rileks, beb!! 15 minit je... slide pun bukan banyak mana. kalu kena hentam, tadah je telinga. bukan luak apa pun. hentam = pengetahuan+pengajaran+kesempurnaan. bukannya serumit E=mc2, bukannya sesusah perasaan, dan bukannya sepayah ragam manusia. hehe
kepada aku [juga teman2 yg lain...] kita berusaha untuk colloquium ni. bertenang menghadapi situasi. hehe cayalah, liana!! motivasikan diri sendiri. hoho
p/s: colloquium is project presentation by postgraduate students in fac.of environmental study UPM. starting on 26hb until 29hb october 2009.
p/s 2: doakan untuk diri ini...

No comments: