Friday, October 30, 2009

berakhir...

assalamualaikum dan salam satu Malaysia...


berakhir sudah... hehe entri kali ni nak cerita pasal colloquium. colloquium ni maksudnya project presentation untuk postgraduate student. bermula pada 26hb hingga 29hb iaitu semalam... haha masa belum present tu, cuak gler. hehe dah present, muka epi2 je... makan pun bnyk. haha tp colloquium kali ni agak mengecewakan sbb lunch tidak disediakan. huwaaaa~ dah tu, menu western je semedang. pasta la, spageti la, kuih jala la, roti canai la... [western ke? haha] x kenyang perut. last2 cari nasi gak kat old flat. huhu cheese cake semalam pun x sedap... dah berkulat pulak tu. hadoi... ntah pape ntah. huhu yang nak pikir sekarang ni adalah PROJEK MESTI BERMULA SEGERA!!!! tapi... kalau duit pun xde, camne nak start keje? nak p ipoh tu ingat senang ke??? kalu dari umah, dekat la jugak. kalu dari KL??? hadoi... [aku ni dari tadi asyik hadoi je... huhu]
ni la muka cover cuak. tema aku 27hb ada la merah. hehe
aku present dgn jayanya... sebab aku tukar topik. aku ingat aku je yg bakal lmbt bergraduat tapi rupanya ramai lagi. hehe proposal xde la kne hentam sangat dan paling syoknyer aku last presenter. huahuahua lepas tu aku bantai cakap melayu je bila kene tanya dgn panelist. hehe
oh, ya... leh pulak ari tu xde air. tu pun member bagitau sbb ada notis kat uspot upm. pe cter ni letak notis kat uspot upm?? kami yg duk kat fak ni guna hotspot upm... mana la nak sampai notis tu kat ktorng. bijaksana sungguh la upm. yg paling bestnyer time bebudak undergrate final exam pulak tu. memang bijak!! hadoi... aku pun xde lak sedia pape. so dengan bangganya, aku dan rosie stay kat opis sampai kul 9++ malam. tong, shida n jun pun ada. fara pun sama.
ni muka baru lepas mandi. cam camping pun ada. hehe
semalam... ari terakhir colloquium. rosie lak present. dia present pagi, after coffe break. bawah ni gambar dia tgh praktis dpn PC. hehe aku candid je gambar ni. dia xtau pun... hahaha cuak gak muka dia tapi kene la berlakon skit. cam profesional. hehe petang tu pulak, tong ajak tengok colloquium yg terakhir. dia kata skandal aku present. ye la sangat skandal... haha nak tau sape? teka la... haha malas nak fikir. benda dah lama berlalu. huhu

setakat ni aje la... huhuhu nak sambung buat kerja. hehe tata~
p/s: loOk forWard and trY harDEr...

2 comments:

amal said...

anne, berusahalah!
dun ever2 give up..u sure can do it :)

oopsss..sape skandal tu??ateh kenal x?ehehe

Unknown said...

ala... sape lagi kalu bukan L***** tu. statemate tong... huahuahua~