Saturday, April 18, 2009

18hb 4 (Hari Tag kot...)

Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.00 semalam?-tunggu ain balik bw KFC x-meal untuk aku-

Selain itu, apa yang kamu lakukan sekarang?-menjawab soklan yg diberikan… keje yg agak x berpaedah gak la. Ngee~-

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?-b4 kul 7 pg dah kene bgun sbb nak solat subuh. Hehe-

Takut untuk menjadi dewasa?-dulu masa budak2 slalu rasa nak cpt besar spya leh wat apa je yg disukai... tp skrg ni rasa susah lak. Pepun xde la takut utk jd dewasa. Rasanyer dah ckup sedia kot. Hehe-

Matapelajaran yang teruk di sekolah?
-sejarah dan b.m serta b.i sebab b.m dan b.i ada literature dan aku mmg alergi dgn menda literature tu. Sejarah lak sbb kne bnyk hafal... tu yg cam hapahapa je. Huhu [tp aku skor time spm subjek yg aku alergi tu. Hoho]

Kalau anda minum 14 mug bir, apa yang akan terjadi?
-astaghfirullah…. usahkan 14 mug, setitik pun blm tentu aku sentuh. Haram tau!-

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?-mestilah tutup… nak mati ke tdo x tutup pintu?? Mau penyamun tarbus masuk merompak. p jamban pun kene tutup pintu tau. Ish, ngeri je!!!!-

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?
-t-shirt kaler oren… hehe-

What are you listening to right now?-lagu ost drama Yusuff lakonan my abang, ashraf muslim, nyanyian imran ajmain:jika engkau pergi [oit, pehal tetiba omputih lak ni?!]-

What’s your favorite number?-no 1, 2, 3, 4, … dan bnyk lg. ngee~-

How is the weather right now?-alhamdulillah… cerah seperti semalam dan semalam…-

Who was the last person you talked to on the phone?-mama… dia tny pasal kenduri umah pak alang-

Merokok?-katakan TAK NAK pada rokok. Sahut la seruan kerajaan. Hehe-

Eye color?-coklat gelap… mata yg diimport dari gen sebelah abah. Hehe-

Bulan kesukaan?-bulan ogos... sbb ada besday aku, malaysia merdeka dan so on. Peace!!-

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?-lama dah x tengok movie. Huhu-

Hari kesukaan?-hari yg tenang dan xde sape kacau… hari cuti pun best. Lg… hari raya… hari ulang tahun kelahiran aku… dan hari-hari (tempat shopping coz I luv shopping. Hoho)-

Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang, apa yang kamu akan cakap?-seorang je?! Err… lebih leh? Hehe
Kalu kat org tu, aku nak cakap, jangan nak ngada2 leh x?Kalu kat sahabat aku, aku nak cakap yang aku sayang korang…Kalu kat dia, aku nak cakap ”Jika engkau pergi, bulan dan bintang tetap masih di langit, Jika engkau pergi, air mengalir takkan berhenti, Jangan pula fikirkan diriku, ku janji takkan merinduimu…”
Pelukan atau ciuman?-dua2nyer… sbb leh buat aku epi. =)-

Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?-mesti la… friends… yesterday, today, always…-

Left-handed atau right-handed?-tangan kanan maaa… afdal-

Mahu tidur dengan berapa bantal?-errmm… bnyk2 bantal. I luv bantal. Baru cdg nak bli bantal. Hehe-

Tidur dengan seseorang atau bersendirian?-skrg ni single… sendirian la… hehe-

Apa yang kejutkan kamu pagi tadi?-acha septriasa dgn lagunyer berdua lebih baik… [ringtone henpon la…]-

Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?-mmg x merokok… huhu-

Pernah kawan baik kamu buat masalah di belakang kamu?
-hmm… biar la aku je yg tau. Huhu-

Memilih untuk memberi nombor telefon?-hehe… mesti la. Mana leh bg sembarangan je…-

Mana lebih suka: Kfc atau Burger King?-I luv KFC so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?
-nak p pangkor… waaaa…..-

Hari jadi yang menarik tahun ini?-besday aku lmbt lg… so blm smp ke besday yg menarik utk thn ni. Sekian, terima kasih. Hehe-

1 comment:

amal said...

waaaaa...nak itot anne pi pangkor hihihihi