Friday, April 3, 2009

Tagged by ALWANI: it's complicated!!! haha

How old are you?

22 tahun... bulan 8 ni genaplah 23 tahun... [dah tau ni kena bg hadiah tau!!!! hehe]


Are you single?

single... never married. hehehe [eh, eh... pe makna single pd soklan nih??!!]


At what age do you think you'll get married?

errmm... errmmm... cadangnya 29 tahun. [eh, tua sgt ke??!!] tp kalu seru tu dtg awal, awal la kot. hehe tp yg pasti 25 ++



Do you think you'll be marrying the person you are with now?

aku sendiri tertanya2... aku skrg ni kapel dgn sape erk? rasanya cam xde. hahaha liana ada kapel ke? opss... skandal je bnyk!! hoho


If not, who do you want to marry?

loh, tny lg??!! bape kali nak habaq... xde kapel lg la... huhu [@_@']


Who will be your bridesmaid and bestman?

ni dah masuk zon berangan dah ni!! ermm... jap erk. err... err... sape erk?? kalu ashraf muslim dgn sherry ibrahim ok x? x pun... iqram dizly dgn fauziah gous. hehe rasa2nya ok x? (pasti fauziah gous kata... "dok eehhh...") - [rasanya my 'abang's yg berdua di atas tu je yg akan menjadi perhatian tetamu, bukannya aku. huhhh!!] [-_-]


Do you want a garden/beach or traditional theme wedding?

traditional kot... org Perak la katakan... adatnya bnyk sgt. kena ikut kot... kalu x, mau kena bebel dgn org kampung... tp dulik pe dgn diorg kan? kiter yg nak kawen. suke kiter la nak wat camne. hehehe [statement aku nih... kalu Yg Berhormat Nenda aku tau... parah wehh!!]


How many guess do you think you'll invite?

alamaakk... nak kena ajak ke? ala... ajak tok kadi je la. [Mau wanie kejar aku dgn torpedo yg dia pinjam dr pumpkin dia. haha]


Will that include your exes?

my exes?? bunyi cam bnyk je... hahaha aku bru je skali berchenta. ngee~ ex- erk?? errmm... ajak la... kot... haha ajak je... kalu dia nak dtg, dtg la... xnak sudah tp WAJIB bg HADIAH. hehe [ntah2... jodoh aku dgn my ex- lak. hahaha]


How many layers of cake do you want?

apa layer2 ni?? bli je APOLLO LAYER CAKE tuh. bg sorg satu, dah la... jimat duit. [ni bukan jimat tp KEDEKUT. huahuahua]


When do you want to get married, morning or evening?

24 hours... haha [org yg x betol je plan cam ni. ngee~] morning la... watpe nak buat mlm2?? org lain pun ada keje lain nak buat. bukannya nak duk tercongok kat wedding kiter jehh... (alamak, ada gaya cam Menteri Perpaduan Rumahtangga lak. hehe)


Name the song/tune you'd like to play at your wedding?

rasa2nya... kalu aku nyanyi sendiri, ujan x erk??


Champage or red wine?

champage?? red wine?? menda ni?? x baik minum air ni... dosa besar tuh!!! air masak je la... dan air sirap... (air tradisi kenduri kawen) kalu nak lain ckit, punch fruit kot... nak lain lg, air pepsi. nak lain lg... xyah minum air!!!


Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?

menurut pakar kesihatan, manusia memerlukan rehat yg secukupnya bg mengembalikan bendalir dalam badan yg digunakan. rehat yg cukup dapat menjamin kesihatan yang berpanjangan. dapat mengelakkan stress... bla... bla... oleh yg demikian, PILIHLAH DAYS AFTER THE WEDDING. bnyk menda kene settle after kenduri kawen. hehehe -bak kata wanie... kene jenguk sedara mara... bw jumpa, kenal2... kan??-


Money or household items?

ni utk apa erk?? hadiah ke? money? ok gak... kalu nak bg tuh... lebih2 la sikit. hohoho household items pun baguih... jimat duit. xyah pk nak bli menda2 ni... pe kata bg rumah yg siap dgn sgla bagai barang2 rumah. cam menarik je... hehehe [Liana... sape nak bg kat ko tuh??!! =P]


How many kids would you like to have?

kalu wanie kata dia nak lima, aku lak nak... ntah la. xde dlm pkran lg. hehehe yg aku tau paling kurang pun sepasang -boy n girl- anak sulung nak lelaki sbb dia nti dpt jg adik2 dia. and then baru nak dpt baby girl... [oit, oit... berangan jauh nampak!!!]


Will you record your honeymoon in DVD or VCD?

DVD? VCD? errmmm... aku rasa aku nak bli hard disk je la... 500GB. besar gak tuh... leh isi mcm2... kot2 leh rakam smp jubli intan (75 tahun anniversary) perkahwinan aku. hikhikhik insyaAllah... kalu panjang umur... hehehe


Whose wedding plan would you like to know?

my ex- hahaha (S*****, jgn marah...)

No comments: