Saturday, March 21, 2009

200309-JAM 21:57:34

malam tadi bertarikh dan waktu seperti dalam title, aku, fairuz, rosie, dan wani lepakking kat putrajaya... saje amik udara malam... (padan muka aku!! kan ari ni dah selsema. huhuhu) tgok pelbagai ragam manusia... bkn ada sape2 pun. kebnykannya famili bw anak2 diorg amik angin. tu jeh... ada gak la kapel2yg jln2 kat ctu... (mustahil xde org yg kapel nak lepak kat ctu kan??? (^_*) hehehehe) ada gak yg cm ktorg ni. dok asyik posing jeh. hohohohohohoho
ekceli... (cheittt!!! ckp omputih...) sblm p sana ktorg lepak kat tepi tasik serdang sambil menikmati ns lemak yg sedap kat gerai makcik tuh. (aku pun xtau sape makcik tu n xpernah lak t'pk nak tau.) best weiii...menikmati ns lemak dgn disapa angin malam yg bertiup sepoi2 bahasa sambil mengagumi keindahan ciptaan Yg Maha ESa... (chheeewwwwaaaahhhh.... ayat mantap r!!! cm sasterawan negara.) -erk?! ciptaan Yg Maha Esa? cuci mata la tuhh- kuikuikui rugi lak x bergambar kat ctu. huhuhuhuhuhuhuhu =(
berbalik kpd cter kat putrajaya, kami xde la wat pape pun. duk sembang2 je... tgok org ramai yg datang, bergambar... cam tenang je.



~ni la bebudak yg dah thp umur mak budak yg dok p lepakking~






~diorg nihhh... dah mcm gengster je gayanya. huhuhuhu~



~menda lak yg eksaited sgt tuhhh???!!!~




~ateh, anje, usu, anne~
ok la... tgh poning nih. huhuhuhuhu
semoga setiap hari adalah hari yg terbaik untuk diri ini dan semua dan semalam, kelmarin, dan hari2 yg berlalu memberi sejarah utk kita membentuk kita yg berguna pada masa hadapan. AMIN...
(^_^)V

1 comment:

AMALINI MUSTAPHA said...

yanaaaa..
wani cirit pagi nih..
adakah ianya disebabkan oleh nasi kemak tasik itu??oh tidakk..

p/s: tenet kt sana laju x?antarla sume gmbr semlm kt email wani ehheehh