Wednesday, June 26, 2013

Haida - 5 Tahun Saja



Lirik

Eh, aku jatuh cinta
Begini rasanya
Ini tak biasa

Eh, dia lebih muda
Memang lebih muda
Aku tak biasa

Memanglah cinta tak pandang usia
Tapi tetap saja buatku tak selesa
Terlebih saat dia dekatiku
Sikapnya seperti berkata iya iya iyaaa

Dik, cuba dengarkan saya
Usia kita berbeza
5 tahun saja

Dik, sudikah kau menjadi
Kekasih hati ini
Kita saling setia
Itulah saja ingin aku bicara
Masih rencana tak tahu lagi bila
Semoga saja masa itu kan tiba
Bersama indahnya

Eh, aku jatuh cinta
Begini rasanya
Ini tak biasa

Eh, dia lebih muda
Memang lebih muda
Aku tak biasa

Memanglah cinta tak pandang usia
Tapi tetap saja buatku tak selesa
Terlebih saat dia dekatiku
Sikapnya seperti berkata iya iya iyaaa

[*] Dik, cuba dengarkan saya
Usia kita berbeza
5 tahun saja
Dik, sudikah kau menjadi
Kekasih hati ini
Kita saling setia

Repeat [*]
Itulah saja ingin aku bicara
Masih rencana tak tahu lagi bila
Semoga saja masa itu kan tiba
Bersama indahnya

Dik, 5 tahun saja
5 tahun saja

Sekadar hiburan dalam... (^___^)v

p/s: Saya mau si dia, cik abang, tua setahun 3 bulan 27 hari dari saya... hehehehe


No comments: