Friday, February 22, 2013

Doa Cepat Dapat Jodoh

Assalamualaikum... Ada perkara menarik yang saya nak kongsikan. Doa cepat dapat jodoh. Saya belum pernah cuba lagi tapi kalau ada yang nak cuba, teruskan bacaan anda. Saya ambil dari sini.

http://doaayatdanzikir.wordpress.com/2012/09/07/doa-cepat-dapat-jodoh/

Ada macam-macam lagi sebenarnya tapi saya cuma nak highlight bahagian jodoh ni aje sebab petang tadi saya dan anje dok meroyan sekejap pasal jodoh.

Kalau nak check doa, ayat, or zikir yang lain, boleh terus bukak website ini.
http://doaayatdanzikir.wordpress.com

Caranya...

Amalkan YA RAHMAN, YA RAHIM, YA ALLAH, sebanyak 3 kali Jumaat berturut-turut. Baca berulang-ulang sepanjang duduk selepas solat Asar hingga masuk waktu Maghrib.

Masuk aje waktu Maghrib, sebut ALLAHUAKBAR, dan teruslah angkat tangan dan berdoa kepada ALLAH SWT yang Maha Berkuasa dengan apa yang dihajati.

(Untuk mempercepatkan jodoh, memanjangkan jodoh, dikurniakan cahaya mata, sembuhkan penyakit, elakkan dari malapetaka, diampunkan dosa dan sebagainya.)





p/s: Moga dibukakan pintu hatinya untuk memaafkan segala kesalahan saya. Huhuuuu~

No comments: