Tuesday, March 8, 2011

selamat buat wanita


haiii.... selamat hari selasa!! kepada yang sambut besday hari ni, selamat hari lahir!!!~ owh selamat hari wanita juga kepada wanita2 di dunia amnya, di Malaysia khasnya!!! termasuk juga kepada pengkid (jika anda masih lagi belum tukar jantina! huhu)

untung wooo jadi wanita ni! apa sahaja yang berkaitan dengan wanita akan dipandang berat! hik3 contohnya... di Malaysia ni ada Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga, dan Masyarakat. haha ada untuk lelaki?? hahaha (hamboi... gelak sakan nampak!) maka, x hairan la kalau ada yang mahu jadi perempuan. kepada pengkid2 yang nak jadi jantan tu, sila laaaa... tapi, jangan sesekali naik pink coach kat komuter!!! nak jadi jantan kan??? pi la duk kat coach hujung! (mode: menyampah!!)

itu belum lagi dekat wayang. ada ladies day!!! hik3 dalam agama pun menetapkan Syurga di bawah telapak kaki ibu... amacam??? wanita memang lembut tapi lembut itu bukanlah lemah. maka, sayangilah wanita. didiklah kami dengan ilmu dunia dan akhirat. kami bangga jika ada lelaki yang menyayangi kami dengan tulus hati... \(^___^)/


kami semua wanita vogue gitu!!~~


1 comment:

TheShida said...

kan bestb klo ada public holiday khas bl ada hari wanita...haha