Tuesday, March 1, 2011

kisah cinta



helo... salam gediks!! haha arini nak gediks [ada 's' sbb saya nak gedik banyak!] laaa... bosan dah bermuram durja walaupun fasa muram tu sepatutnya belum habis lagi. sekarang ni tengah dengar lagu hindustan... sbb tu ada mood gediks.







pagi2 dingin salju ni... teringat masa zaman cinta monyet dulu. dari mata turun ke hati! [giler!!] masa tu umur baru 16 tahun... giler x giler laa... zaman hingusan lagi dah pandai kapel2... huahaha







saya kenal dia atas satu function... mula2 saya x sedar langsung kehadiran dia walaupun dia duduk sebelah saya! hari kedua baru saya perasan kenapa dia asyik senyum pada saya walau di mana aje kami bertemu. cukuplah dengan senyuman sahaja... mampu membuatkan hati saya terbuka untuknya! [gelinyaaa... sila muntah kalu ada yg nak muntah!] saya pun tak tahu kenapa saya leh suka kat dia. mungkin sbb dia hensem kot... kalu hensem, ramai lagi yang hensem! entah laaa... manusia ni mmg pelik. termasuk saya! mungkin sbb sikap dia yg prihatin dan mengambil berat kot. entah laaa... xtau! huhu yang buat saya semakin suka pd dia adalah sanggup dia tunggu saya di tengah panas terik [sbb sy lmbt turun dari bas] sbb dia x mau saya tertinggal dan jalan sorg2 di tengah2 bandar! [zaman gedik cinta monyet, mmg la terasa semuanya romantik! haha]



bila masing2 balik ke sekolah, kisah kami berjalan dengan rahsia. tiada siapa yang tahu [agak malu jugak la kalu org tau, gangster sekolah ada kapel!]... selama bertahun bersama, tak pernah jumpa. dengan harapan, masing2 masih setia dan berpegang pada janji. namun... bak kata pepatah... 'ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari...' bila dia masuk U, dia semakin senyap. masa saya last sem duk U, baru saya tau punca dia senyap. hmm... xpe laaa... mungkin bukan rezeki kami... [seminggu jugak la berendam air mata! thanx to anje n eha...]



sekarang ni, after 3 tahun, saya mampu tersenyum melihat dia bahagia. dah x meleleh dah... dan sekarang, saya rasa saya nak jatuh cinta lagi! auuwww... haha dengan siapa? jeng jeng jeng...







walaupun terpaksa bersaing, saya nak jugak! haha abang acap, jom kapel!!~ \(^___^)/

2 comments:

cikbunge said...

haha.. apakah??
wahh !! besh lahh !!
nanti wat wedding kat upm taw :))

Unknown said...

dengan ashraf muslim?? on da way... hahaha tungguuuu!!~~