Saturday, March 30, 2013

review: dan sepi pun berlalu

Assalamualaikum... hari tu p kedai buku Popular. Menghabiskan BB1M... dan saya tetiba teruja sampai nak kongsi dekat sini! Akhirnya novel yang saya cari masa saya matrik sampailah sekarang telah ditemui!!!

ini novel yg saya cari.



sebenarnya saya pernah dapat buku ni. beli novel second hand dari penjual buku second hand online. lepas tu, nak dijadikan cerita novel yg dijual tu adalah barang yg sepatutnya TAK dijual. novel tu rupanya novel kakak dia! maka, disebabkan kasihan pada pemilik novel tu, saya pulangkan balik. tapi sedih la jugak. pertama kali baca novel tu, masa saya form 4... terkenang nama watak lelaki dalam tu sama nama dengan pujaan hati (pada masa tu laaa....) saya nak cari gak novel tu. huhu

dan tahun ni... saya jumpa gak novel tu. dalamnya ada cerita Pergilah sepi dan lanjutan cerita kisah Afiqah dan Syafiq... best! rugi tak baca. dan saya memang suka karya Fauziah Ashari.

kepada generasi baru yg tak pernah kenal Pergilah sepi yg lahir pada tahun 2001, bolehlah beli novel ni.



ok laaa... daaa~~

p/s: nak bagitau gak walaupun org x peduli! hihi

No comments: