Sunday, July 15, 2012

kisah kawan saya

assalamualaikum. hari ni 15hb. selamat hari lahir, fara. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. semoga kekal bahagia sampai ke syurga. saya rinduuuuu kat fara!

farah shazwani (gambar ini cilok dari fb dia. hihi)

saya kenal fara masa saya masuk matrik. kami sebilik tapi kami berlainan course. dia ambil fizik. berasal dari negeri sembilan, dia seorang yang sangat baik pada kawan2 dia. saya rapat dengan dia walaupun kami terpisah katil agak jauh. tapi dia selalu angkat katil dia dan tidur di sebelah saya. haha dia juga selalu lepak dekat meja study saya dan saya bergolek2 di atas katil untuk bersembang. dialah tempat saya mengadu masa saya ada krisis dengan ... dan dia banyak menyabarkan saya. kadang2 saya selalu temankan dia dating. hehe

hmm... cepat sudah masa berlalu. bila saya tengok gambar2 kami, terasa macam nak menangis. rinduuuuu sangat kat dia. kami tak pernah lagi berjumpa after habis matrik april 2005. nasib baik ada facebook yang membolehkan kami berhubung. haishhh...

fara, bila kita nak berjumpa erk?

fara, roommate kita yang dua lagi tu dah kahwin. dah ada anak pun. fara bila lagi? hehe

fara, kita rindu dekat fara. =,)


p/s: saya selalu kata saya xde kenangan manis di matrik tapi sebenarnya.... ada! huhu


No comments: