Monday, February 17, 2014

aktiviti sejak masuk tahun 2014

Hai.. Assalamualaikum semua!!~ Dah lama x cter aktiviti saya dekat blog ni. hehe sejak saya duk kl ni busy semedang aje... dahsyat kan?? haha weekdays keje... weekends lak uruskan business... kadang2 lepak dengan geng PCD yg x busy. Itu belum lagi saya sibuk dengan hal peribadi. Haha

Actually xde apa sangat pun aktiviti saya, kami, dan mereka. Kak uda akan pulang ke Melaka kalau weekend tiba... biasalah pjj... husband menanti di sana. ngeee...

Setakat ni, business kami alhamdulillah... masih dalam perbincangan untuk memperkenalkan gaya kami yang seterusnya kepada semua. Sekarang kami dah keluarkan keronsang (brooch) dari wardrobe kami. (^__^)v

Kak uda cakap sibuk kami ni mengalahkan menteri... sampai tak ada masa untuk bersama orang lain. Haishh... tapi saya masih ada masa mencari lelaki idaman saya. Haha (belum terlambat kot dgn umur saya ni... kihkihkih)

Itu belum lagi plan nak ke Sungai Petani bulan Mac ni. Adik PCD yang second last nak kahwin. Hmm... dah masukkan dalam planner aktiviti tahunan 2014. Kepada adik anje, jgn lupa hadiah langkah bendul... untuk kakak yg belum berkahwin tauuu... kakak yang sudah berkahwin xleh... haha

Meh la tengok gambar kami... hehe

masa ni nak anta angah balik rumah... fateh the anak saudara so cute!!~ pic snap by uda

dalam lrt, baru balik dari jalan TAR. pic snap by usu

masa ni nak ke GM KL... pic snap by selfie..haha

ChowKit

tauke GLadies Wardrobe... kat bukit ekspo pun boleh bukak kedai!! haha

Karnival Kumpulan Media Karangkraf

Usu dan uda

Kat kaunter pun boleh bergambar... haha

Jumpa kak sarah kosmate dgn anak dia...comel!!!!

p/s: nak lepak umah angah lak pas ni..tapi belum decide tarikh... peace!!~

No comments: