Friday, May 14, 2010

:.takde perasaan kan lagi bagus.:

aaaggggghhhhhhh...................... [lontaran vokal yang paling bermakna. hua3]


saya BENGANG. pagi tadi punya hal laaa... dan saya rasakan minggu ni bukan minggu yang produktif bagi saya. sepanjang minggu ni rasa nak marah pun ada. geram+marah+dah hilang sabar+bengang mmg menguasai diri. takde perasaan kan lagi bagus!!! rasa macam tak mampu je nak tempuhinya. Ya Allah!!! berikanlah saya kekuatan lagi. kekuatan yang sedia ada tak mampu menampung dugaan yang datang bertimpa2. huhuhu


pagi tadi, bos marahkan bos satu lagi tapi saya jugak yang kena. bos satu lagi yang salah, saya jugak kena bebel. tu baru nak mintak tandatangan. kalu mintak duit, entah berapa jam la saya kena leter. masalahnya bukan saya yang nak... saya hanya jalankan apa yang diarahkan. bukan suka2 nak mintak sign. lain la kalu artis... huhu mmg rasa nak jerit pun ada. waduhhhh... apalah nasib saya. takde perasaan kan lagi bagus!!! xyah susah2 nak makan hati... sampai kenyang.


kalau diceritakan tentang apa yang terjadi awal minggu aritu, mmg saya xleh nak lupakan sampai mati. teruk mental dan fizikal saya dikerah. bukan nak mengungkit tapi dia yang membangkit. siapa x marah??? dah la saya tolong dia... satu sen pun x minta upah tapi sesedap rasa dia je nak marah saya. apa, dia ingat saya ni kuli dia?? hishhh... sangat2 marah. setiap benih kesabaran cuba disemai... tapi agak payah gak la nak bersemi. huhu takde perasaan kan lagi bagus??? orang buat apa je pun saya x rasa apa2... malangnya saya ni manusia. ciptaan Tuhan yang paling sempurna. sungguh, ble dia mengungkit, keikhlasan saya hilang. terus jadi x ikhlas. saya tanamkan dalam hati... mungkin itu yang terakhir saya tolong dia... saya tak sanggup dilayan mcm hamba. mama dan abah pun x pernah buat saya mcm tu...


sebagai penawar duka, saya cuba mengalihkan perhatian... ni saya ada bli sunglass. ekceli benda ni free gift... kalu bli jam tangan, baru dapat sunglass ni. rosie dah berkenan jam tangan tu tapi memandangkan dia mahu share, saya ckp, saya amik sunglass. hehe leh hadiah kat abah sempena hari bapa. hua3 besday abah bulan 7 nanti saya blikan tranfomers je laaa... hahaha



sunglass


p/s: tetiba teringat pesanan mama...'Buat baik berpada2...' tataaaa....~ (^__^)v

No comments: