Friday, May 7, 2010

:.Bila Fak Sunyi.:


assalamualaikum... dan salam sejahtera. dah seminggu cuti sem start. sunyinya fak... sunyinya upm tapi... kat blok saya riuh sgt2. gabung pulak dgn blok sebelah. hehe macam2 bunyi ada. sembang laaa... gelak2 laa... jerit2 laaa... riuh sgt2. selalu x macam ni. xtau laa... epi kot. tapi untuk apa??? ke selama ni saya je yg x pernah dgr?? hehe yang seronok ble cuti sem ni, jalan lengang. bas x bnyk... motor+kereta pelajar pun kurang. yang tak seronoknya, kafe tutup. huhu eh eh 1 lagi! rasa cam kat oversea pulak sbb mamat2 n minah2 foreigner je yang tinggal. sampai azan yang berkumandang kat surau kolej kediaman tu pun, foreigner yang laungkan. rasa cam kat timur tengah pun ada. hik3


weken semalam saya balik kampung. cuti2 Malaysia+buat keje. keje sehari je siap tp cuti tu yang lama. nak buat camne... kalu ikut hati, malas nak balik upm. suasana yang sunyi buat saya rasa malas je... [alasan je tu. hakikatnya mmg pemalas kan?? kan?? ;p] mama pun dah bebel. nak x nak, balik juga ari rabu kelmarin. bawak kete pun slow2... [punya la malas nak balik. huhu]





lengang gler balik ari ahad pagi... matahari pun baru nak naik. sampai umah kul 10 pagi. hehe

sampai kat opis, saya tengok ada 3 kad jemputan kawen atas meja. kad yang sama tapi nama penerima berbeza. saya bukak kad untuk saya. owh, rupanya kosmate saya nak kawen!! tahniah!!!~ hehe hurmm... sambil letak laptop, saya pun fikir... bestnya dia nak kawen. saya lak?? kalu dia xbuat hal 2 tahun lalu, mayb saya pun di ambang perkahwinan. [disebabkan mode sunyi sepi, otak melayang yang bukan2.]






esok n lusa kat upm xde elektrik. ada construction kat seluruh upm. apa saya nak buat ni?? ahad ok gak laaa... sbb dah janji dgn my along. sabtu lak??? lepak bengkel laaa... betulkan kereta. huhu tapi kalu abg volunteer nak p anta repair, saya nak buat apa erk?? duduk lepak dalam bas laaa... sejuk n ada ekon. cas bateri laptop sampai full. leh surf tenet. hik3 plan teha pulak lagi best. duduk lepak kat the mines sampai petang. KFC kan ada wifi. duduk kat KFC, bawa segala bagai buku, and leh start writing kat sana. hua3


p/s: dah xleh fikir dgn betul dah ni...


p/s 2: pergilah sepi...

No comments: