Sunday, December 28, 2014

Tukar-Tukar Hadiah

Asalamualaikum. Helo!

Banjir yang melanda di negeri-negeri pantai timur, Perlis, Perak, dan Johor masih belum beransur pulih. Marilah kita sama-sama doa agar Malaysia dilindungi dari bencana-bencana buruk. Yakinlah, pertolongan Allah swt tu dekat aje. In shaa Allah...

Ok. Nak cerita, Isnin minggu lepas, kami buat aktiviti tukar-tukar hadiah dekat office. Macam-macam sangat kan aktiviti kami?? Haishh..


Kali ni hadiah yang saya dapat lambat sebab orang yang cabut nama saya cuti. Tapi berbaloi menunggu. Hihi

CC org yg mulakan dulu tapi terputus sbb abg aidil xdtg
Kami panggil kakjue untuk sambung... (berdasarkan umur. Haha)

Giliran kakjue pulak...kakjue dpt cc
Terputus lagi sebab CC dah mulakan dulu. Kemudian kami panggil kakwan...

Kakwan dapat Fizah..yeayyy
Fizah pulak dapat kakjue
Terputus sekali lagi sebab kakjue dah bagi hadiah dia dekat CC... Lepas tu, kitaorang panggil Ikhsan.

Ikhsan dapat Hafiz...
Hafiz pulak dapat wani.. wiiiiii
Wani pulak dapat Ikhsan... asik terputus aje ni..huhu
Last presenter yang bg present, saya laaa.. sy dpt kakwan
We Are Family!!!
Sambung pada hari Rabu pulak...

hari rabu kemudian, baru abg aidil dtg..hihi
my turn!! haha
Pernah main dulu, sangat smooth perjalanan tukar-tukar hadiah. Tak putus langsung!

CC - Yana - Kakjue - Kakwan - Wani - Fizah - Zul - PokNik - AbgAidil - Ikhsan - CC

Cantikkan??! Hehe Ok, dah laaa. Babai...

Nah, saya belanja satu gambaq! kihkihkih


p/s: hati terusik... tak apalah, demi kebahagiaan orang yang saya sayang!

No comments: