Friday, December 5, 2014

PotLuck terakhir tahun 2014

Assalamualaikum..

Hai hai... Apa khabar???

Hmm...saya ni dok asyik post pasal benda minggu lepas aje kan?? Tak pun yang lepas-lepas. Tak ada update terkini langsung! Haha jangan marah erk..

Potluck terakhir untuk tahun ni. Tahu tak kenapa terakhir?? Sebab:
-Dah masuk bulan terakhir dalam tahun 2014
-Dah tak ada nak sambut birthday sesiapa dalam office tu
-Malas nak handle sebab rasa dah tak seronok nak buat
-Kat dalam office tu dah tak macam satu family dah... sebab tu rasa janggal nak buat aktiviti

Tujuan buat potluck ni sebab nak satukan semua staff, untuk bermesra, untuk bina bonding di antara penghuninya. Tapi... lain yang diharapkan, lain pulak yang jadi! Macam setiap apa yang pernah berlaku dulu (tragedi), dah tak boleh nak ubat dah.

Betullah kata orang... semakin lama kita kenal seseorang itu, semakin keluar perangai sebenar dia. Harap saya kekal baik di mata dan di hati orang di sekeliling saya. Inshaa Allah...

Kembali kepada potluck. Menu utama, nasi dan lauk pauk. Kali ni saya kena buat gulai ayam. Resipinya saya dah share dalam entri sebelum ni.





nampak mcm saya dgn abe yg jd tuan rumah.. haha




ini la mereka yg sambut birthday.. (^__^)

Tak ada yang menarik sebab..semua yang terjadi dalam hari kejadian macam satu paksaan. Hmm.. sabarlah liana!

Rasa tak sabar nak dapat kerja lain tapi.. entah bila la nak ada panggilan kerja lain. Dah menyampah pulak nak hadapi semua ni! Pelik! Tolongggg

Saya sedang mencari kerja lain! Rasa dah tak sanggup nak hadapi semua perkara pelik.

p/s: abe saya pun dah mcm pelik sikit. Haishhh..

No comments: