Friday, April 9, 2010

:.Hari Ini Hari Jumaat.:

assalamualaikum... dan salam sejahtera. dunia sekarang ini panas. memang panas!!!!!!~ huhu isu? bukan global warming je tapi macam2... huhu hadoi... aku lak?? still bengong... kesian!!! ekceli kami baru kolokium. semalam habis. aku present ari selasa. komen dari chairperson n panelist lak sgt memberangsangkan. xde lak aku rasa down dgn projek aku ni. huhu tapi nak buat camne kan... dah memang papa ktorg xde kat opis. anak2 dia yg lain smua terumbang ambing. huhu kesian kat aku... =(




xtau la sape pizen tapi ada rasa cm duk kat oversea lak. haha


minggu lepas aku demam. teruk ke?? xde la teruk sgt... batuk+selsema+sakit tekak+demam. [pakej lengkap ni!!!] pastu tu tipon mama, mama bebel mcm2. panas dalam la tu!!!~ main ujan la... main panas la... x minum air bnyk2 la... makan menda pedas2 la... minum ais la...

nak buat camne ma... dah sakit tu datang tanpa dijemput. kalu leh elak, mmg nak elak. lagipun, kalu ingat2 balik, dah setahun lebih gak la aku x ditimpa penyakit. huhu xpe... Allah SWT nak menguji. =)

ubat daripada PK. dr.suhyna tu gak yg rawat aku. "ya, liana... kenapa ni??" soalan doktor tu masa aku masuk opis dia...



pastu mama pesan lagi, jgn lupa minum susu erk. nanti perut kosong... hoho masa demam, terus teringat kat mama. tgh sengal2 kat kepala otak ni, teringat semua benda la!!~ haha mama cakap, minum air putih. kalu tekak x terima, minum teh. teh suam.. x pun teh bunga. jgn minum ais tau!!! kalu ada air oksigen, minum air oksigen. air coke pun sejukkan badan jugak. air cap badak skali. berpantang kalu cari makan tu. jgn makan yg pedas2 dan berempah. amik sup bnyk2. jgn keluar time matahari tegak atas kepala...[kul 12 tghari ++]. jgn main ujan. jgn berembun malam2. jgn pakai pakaian gelap2...panas nanti. cuaca x menentu ni... pastu mama cakap apa lagi erk?? haaa... jgn nakal!!~ nakal ke aku ni??? bukan nakal... degil ada la. huhu kesian kat aku...


semalam terasa hati. hadoi... oh, hati!!! kenapa la kau terasa sangat?? sejak ble ko jadi x kental ni?? cian kat aku... selama ni, apa yg orang buat kat aku, aku x pernah kisah. lantak la nak cakap aku ni apapun... aku x pernah nak marah or terasa ati. tapi sejak 2 menjak ni... apa yg orang buat kat aku, aku rasa mcm nak lempar je dia dgn bateri laptop. geram sgt2!!! maybe sbb aku dah bnyk simpan kot. huhu hai hati.... sabarlah!!! biarlah akal yg menemani. =)

2 comments:

lavender said...

terasa hati kenapakah?

L.R said...

ada org tu... dia xpernah nak hargai apa yg kte korbankan utk dia. kte dah cuba buat yg terbaik utk bahagiakan 2 org tapi masing2 masih nak salahkan kte. rasa cm nak belah aje badan ni jadi 2 supaya x kecikkan ati org lain. tapi... knp kte je yg sibuk nak bahagiakan org sedangkan org lain x?? sgt terasa hati...