Saturday, June 28, 2014

Ramadan 1435H

Assalamualaikum. Halo... Menaipnya saya di sini adalah untuk mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua umat Islam di seluruh dunia.


Di sini, saya juga ingin memohon kemaafan ke atas setiap keterlanjuran yang saya pernah lakukan, sama ada dalam keadaan sedar ataupun tidak.

Semalam berlaku sesuatu yang membuatkan saya rasa yang saya ni betul-betul loser! Ianya sangat-sangat mengecewakan. Rasa macam nak... haishhh... air mata mengalir macam air terjun. non-stop! Rasa bersalah pada parents... pada family... pada sahabat... memang betul-betul loser!!!

Thanks to along and uda cause layan saya yang susah nak menerima kenyataan. Sian korang... dah la saya susah nak dipujuk. Tapi terima kasih banyak-banyak sebab ada bila saya perlukan. Huhu

Apapun, semoga kita semua dapat mempertingkatkan amalan kita sempena bulan yang mulia ni. Saya harap saya kuat untuk memulakan satu langkah baru. Doakan saya tak berhenti di garis permulaan. Semuanya bermula dari bawah. Dan setiap apa yang berlaku ada hikmah di sebaliknya.

Oh, ini ada perkara nak share.


p/s: sabar dan bertabahlah, liana! Allah ada di sisi...

No comments: