Friday, November 15, 2013

Bertemu dan berpisah

Assalamualaikum. Hai!!~ Fuhhh... lama sudah tak mengarang cerita dongeng kat sini. =) Masih ada ke yang sudi membaca nukilan yg entah apa-apa entah? Haha

Nampakkan tajuk di atas??!! Saya sekarang ni duduk kat Bangi. Alhamdulillah... dah 3 hari saya kerja dekat KPM Cyberjaya. Terima kasih atas doa rakan-rakan. Terharu! Huhu

Tadi, ada seorang ofismate nak berhenti kerja. Dia dapat sambung belajar. Walaupun baru tiga hari kenal, tapi disebabkan saya duduk satu meja dengan dia (ada 2 orang lagi), dah rasa macam tiga minggu. Sedih pulak rasanya bila tulis entri ni. (T___T) Dia staff paling muda dekat situ. Baru 20 so memang baguslah dia sambung belajar. Yalah, untuk ke tahap yang lebih tinggi lagi.

So, ofismate yang lain plan nak wat makan2 sikit. Saya pulak bawa diri aje! haha

Okeylah. Malas pulak nak cerita macam-macam. Saya share gambar ajelah erk...

cik adik yg diraikan... mafuzah!

sempat dia posing...hehe

pot luck ofismate

group meja saya kecuali yg tudung brown. ngeee~

teman gurau senda saya... =)

makanan kami!!!

menunggu semua orang dtg berkumpul...

seronok dia dapat hadiah best. gonna miss u, babe! 
p/s: selamat belajar cik adik!!! jangan nakal-nakal tau... hihi

p/s 2: makin kenal ramai makin macam-macam ragam! sabar aje laaa... (-__-")

1 comment:

Kolonel said...

Poyo la ko....tesis pg la tnya ayah k long...