Wednesday, May 8, 2013

corat coret bulan April... masuk bulan Mei sikit

Assalamualaikum... (^__^)v

Syukur alhamdulillah sebab masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi yang fana ini.

Bulan April adalah bulan yang agak busy buat saya.

Daftar masuk dan keluar akademi. Dua hari aje join kelas. Hadoi! (Belum ada rezeki agaknya...)

Daftar masuk dan keluar hospital. Adik saya yang bongsu. Bandar Tun Razak dan Bangi dah jadi rumah kedua masa tu. (Alhamdulillah... selesai juga akhirnya. Cuma ada beberapa susulan di Teluk Intan.)

Ulang alik Simpang Empat. Taklimat dan kursus SPR sempena pilihan raya. (Selesai juga...)

Apapun, saya sempat p jumpa baby kawan baik saya, Muslihah. Tahun lepas saya ada post pasal wedding dia. Klik sini dan sini kalau nak tau cerita kahwin beliau.

Nama baby beliau Nurul Iman Bt Mohd Syukri Adam. Lahir pada 14hb 4 dengan berat 3.3kg. Syukur bila kedua-duanya sihat.

Nurul Iman nyenyak tidur. Baru lepas mandi n menyusu...

Aunty pun mau tidur juga ka??? hehe

Kepada baby Iman, jadilah anak yang solehah. Jangan lupa minta adik tau! Hahaha

Sebelum pilihan raya, saya sempat juga pergi majlis perkahwinan kawan saya masa di upm dulu. Jumpa la juga kawan2 lain. Nasib baik kawasan tempat tinggal dia dekat dengan kawasan tempat tinggal saya walaupun saya di Perak dan dia di Selangor. (^__^)

pengantin sembang dengan pengapit dorg daaa...

wendy, aizrina dan za. rindu kat dorg!!~

pose istimewa dari pengantin dan pengapit.  =)

Kepada Zulia, selamat pengantin baru. Semoga dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah. Semoga berbahagia hingga ke jannah.

p/s: rindunya kat si dia!! tapi... dia belum tentu rindu kat saya. Haishhhhh...


No comments: